/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl
Fra : bauchmann
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 16-09-04 10:40

Hej
Når jeg vil åbne outlook expres 6.0 kommer flg frem. msimn.exe. har fundet en fejl og afsluttes. Derefter skal man sende en fejlrapport til Microsoft. Det skal siges, at når jeg åbner igen, er der ikke noget.Vær søde, at skrive så jeg kan forstå det, for jeg er ingen ørn ude i fagsproget.
Torben

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 210 point
Dato : 16-09-04 10:47

Det er nok bare.... at systemet ikke har været lukket ordentlig ned - Systemet foreslår så du kan sende en fejlmeddelse til Microsoft, Microsoft gennemgår så det rigtige fejl (herunder hører din ikke hjemme) og laver deres systemrettelser udfra bl.a. de fejlmeddelser som deres brugere (computerne) har sendt til dem.

Hvis fejlen bliver ved så skriv den ned næste gang og skriv den derefter i søge strengen på f.eks. www.google.dk og søg på danske sider, her får du tit en rigtig god hjælp fra andre der har haft samme oplevelse.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 16-09-04 11:08

Der skulle stå noget om hvordan du retter det i denne artikel:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;258034&Product=oex

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-09-04 11:27

Jævnfør den artikel dannyboyd refererer til, kan der være filer til outlook der er beskadiget.
Jeg vil råde dig til at installere outlook igen, men tag en backup af dine .dbx filer, der hvor alle dine mails ligger i (søg efter filer der hedder noget med .dbx), samt dit adressekartotek, søg efter en fil der hedder .wab til "efternavn".

Og gem filerne et andet sted på harddisken, hvis der skulle ske noget med filerne.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 16-09-04 20:45

Tak for svaret fh1dk. Problemet er løst med dit svar og lidt arbejde.