/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
pludselige problemer i Outlook
Fra : janniegc
Vist : 278 gange
50 point
Dato : 15-09-04 17:21

Hejsa

Håber I kan hjælpe mig rigtig hurtigt. Jeg bruger min Outlook til daglig, og har sat den op til at både styre mine outlook-mails, og mine hotmail-mails...og det har fungeret fint indtil nu. Lige pludselig kan folk ikke modtage de mails jeg har sendt afsted, eller ja de får dem slet ikke....sagt med andre ord, programmet sender dem åbenbart ikke:-|

Hvad kan der være galt......!

Håber I kan hjælpe meget hurtigt, for det er lidt kritisk, da jeg de næste par dage skal arbejde hjemmefra og skal kunne sende og modtage mails.

På forhånd tak.

Jannie

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-09-04 17:24

Er du opmærskom på hvilken konto du sender fra, og ligger dine mails stadig i udbakken?

Det kan være du har fået noget virus så dine mails bliver afvist fra modtagerne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-09-04 17:32

Der er jo ikke så meget plads på en hotmail - konto
Når du har flere konti kan du vælgehvilken som er standard når du sender.
Du har vel prøvet at sende til dig selv fra hotmail.
Sender du mange på en gang eks. via hotmail, kan det være du er blevet blokkeret og ender som junk-mail hos modtageren.
Prøv også lige at åbne din hotmail via web www.msn.dk og se om den er fyldt.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 09:59

Har du fået løst problemet?