/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
øhhhh Terry
Fra : Gogzi
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 15-09-04 16:03

En af mine kolleger stillede mig i dag et spørgsmål, jeg ikke umiddelbart kan løse !!!!
Hun havde hørt en sang i radioen her til morgen fem minutter i syv, for at være præcis. Hun sagde at sangen hed "Terry", og at den var ny. Hun mente at hendes radio viste frekvensen 95,8. Umiddelbart er der her på Fyn ingen stationer med den frekvens, så jeg har givet fortabt.
Men skulle der nu være EN, der kender en ny snag med den titel "TERRY", så skriv endelig tilbage til mig, så jeg kan få en rolig dag på jobbet i morgen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-09-04 16:10

Der er en sang med Zimmer´s hole der hedder Terry, men om det er den du mener ved jeg ikke.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-09-04 16:14
Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 200 point
Dato : 15-09-04 19:22

Prøv at undersøge dette link, her kan du indtaste dato og tid og se, hvad der blev spillet på dette tidspunkt. Jeg ved ikke om der findes playlister for andre frekvenser, det må du selv evt. se efter.http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp?dr_sider=true

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 01:39

Der er yderligere tre sangere der har lavet en Terry-sang: Farrah, Kirsty Mccoll, og Tony Weller.

De kan findes på www.lyrics007.com

klik på song title og skriv Terry i søgefeltet

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Gogzi

Dato : 20-09-04 10:46

Tak for svaret mulberry.
Fandt ud fra dit medsendte link ud af , at det nok var frekvensen 95,9 P4 østjyllands radio. Så jeg sendte dem en mail, og fik ud af det at det måtte være Phil Collins`s nye single "Tearing and breaking". (Terry var altså tearing.) Min kollega mener at ja det var vist Phil Collins, hun havde hørt. Så dit svar var det, der første til RO på arbejdspladsen.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-09-04 14:26

Godt gået -(with a little help from your friends). Glæder mig at du kan nye ro på arbejdet, -sålænge det varer.
Jeg plejer at følge med i hvad Phil Collins laver/udgiver, så jeg tror også jeg må være med på en lytter i nærmeste pladebutik For det er Phil Collins, det kan du se her - og høre en lille bid længere nede på siden. : http://www.musicspace.com/product.asp?catalog_name=MusicSpace&category_name=00s&product_id=MS0719&cookie%5Ftest=1