/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mislykket inst. af SP2
Fra : marcussen1
Vist : 299 gange
50 point
Dato : 15-09-04 15:42

Jeg har det sammme problem som Svend Skåning. Jeg hor forsøgt på 2 forskellige harddiske, hvoraf den ene var helt tom (nyformateret) og den anden med bl.a. SP1 + alle andre opdateringer. Min XP-inst.dc er lovligt købt og registreret.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 15-09-04 16:44

Hvis det er fordi du slet ikke kan komme igang, kan det være fordi MS pt. kun tillader et vist antal at downloade SP2 for at undgå overbelastning.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 15-09-04 16:48

Jeg kan sagtens komme igang, og der hentes fint, men der bliver ikke installeret

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-09-04 17:05

Prøv at gå ned i mappen>C:\WINDOWS\system32\CatRoot2 og slet alt inhold i denne mappe,eller
omdøb den til CatRoot2old,tjek om der ligger noget i WUTemp mappen og gør der det så slet også alt i denne mappe og genstart pc'en,prøv winupdate igen,CatRoot2 vil blive genoprettet auto,det kan være en korupt edb.log der gør at den ikke vil installerer.
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-09-04 17:09

Har du prøvet at downloade hele sp2 før du installerer den?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-09-04 17:09
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-09-04 17:30

Disse to tjenester skal stå på automatisk,for at winupdate skal virke korekt>
Automatiske opdateringer

Tjenesten Background Intelligent Transfer

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-04 17:35

Prøv lige at læse den her artikel! Mange har problemer
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25179

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 15-09-04 17:41

Tak for svaret tedd.