/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Spejlvendt scannerbillede
Fra : AShearer
Vist : 807 gange
50 point
Dato : 15-09-04 11:43

Hej.
Jeg har en Artec 1236 USB scanner.
Problemet er, at hver gang jeg scanner, bliver billedet spejlvendt.,
Er der nogen kloge, der kan forklare det ?

AShearer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 12:18

I scannerprogrammet til min scanner kan jeg vælge om billedet skal være spejlvendt og jeg kunne forestille mig, at en lignende funktion kunne være valgt på din og gemt som standard.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 15-09-04 12:18

Jeg kender ikke den præcis den scanner, det lyder som et opsætningsspørgsmål.
Men er der ikke et billederedigeringsprogram med softwaren, hvor du bare kan vende billedet om igen? Ellers kan du hente et gratis program her www.irfanview.com

-Ole

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-04 12:21

Tror osse du er kommet til at sætte flueben i en eller anden "Mirror" eller "Spejlvendt" funktion i det software du bruger til scanning!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 12:22

Hvad hedder det program der medfølger til scanning?

Godkendelse af svar
Fra : AShearer

Dato : 15-09-04 14:55

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : mille_soeren

Dato : 31-05-06 15:58

Hej

Hvis du ikke kan finde ud af det, så vil jeg gerne købe din scanner. Min Artec 1236 er nemlig lige gået i stykker.

mille-soeren@post.tele.dk