/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Blsæerhjul?
Fra : Viktor_PM
Vist : 357 gange
33 point
Dato : 15-09-04 09:43

Hej alle sammen...

Passer blæserhjul fra jog over på Honda sfx? For kan ikke finde blæserhjul til sfx?

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 15-09-04 11:45

Altså det jeg snakker om, er den runde ting, der skal sidde uden på varioet. Hvor der er tænder på, tror nok det hedder et blæserhjul. MIne tænder er nemlig knækket. For jeg kan ikk finde et sted hvor man kan købe sådan en til en Honda sfx, man kan kun få dem til yamaha jog og aprilia sonic og lignende.! Kan man bare bruge dem fra Jog og sætte dem på Sfx?

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 33 point
Dato : 15-09-04 12:51

Du kan købe et Blæsehjul her.
http://www.kreidler-service.dk/search2.asp?selection=Option2&Option3=15&Option1=46&Option2=17

Vare nr. 462000 Pris 398,00

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 15-09-04 14:23

Jeg glemte at skrive at du ikke kan bruge et andet blæsejuhl, Honda er Unik hvad det angår.

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 15-09-04 14:30

Tak for svaret rpje.