/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"Til Emesen vedr. /spg/48991"
Fra : Bjarne_H
Vist : 543 gange
300 point
Dato : 15-09-04 00:19

Vedr. http://www.kandu.dk/dk/spg/48991

Vær så god!! - du skal da ikke straffes fordi du har holdt ferie

Og er der flere der ønsker at få 300 superpoint af mig er betingelsen kun, at man skal oplyse hvor mange superpoint man har i september måned 2004 og at disse er under 300 - så hvis der er flere så læg en kommentar under spørgsmål 48991.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 00:29

Hvor er jeg glad for, at jeg ikke kan komme i betragtning, og at jeg har tjent mine 1530 point ved at besvare regulære spørgsmål

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-09-04 00:36

> BjarneD - ja det forstår jeg fuldt ud og det er da dejligt, at der er nogle der får point på den måde - som det nok var tiltænkt med systemet

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 00:39

BjarneD,
For det første har jeg fået 300 point fordi jeg bruger Kandu til at få hjælp til at få mine egne spørgsmål besvaret, så det var faktisk sødt ( tak igen Bjarne_H - hvor mange "Bjarner er der her?) - for det andet kan du godt lave din profil igen, den har kørt i en anden tråd, vi kan faktisk kun se vores egne oplysninger hver især
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-09-04 00:48

> TheRipley

??? - jeg bruger kun denne profil, som blev oprettet den 10.11.2001 og m.h.t. til min profil - så tror jeg ikke jeg vil ændre den igen, da det bare kan medføre kontraverser m.m.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 00:51

TheRipley>> Jeg ved godt, at kun brugeren kan læse adresseoplysninger og jeg er da også registreret korrekt, men jeg har fjernet min profilbeskrivelse (som meget få har) fordi Kandu ganske uprofessionelt lader søgebots cache oplysningerne, som jo bør kunne ændres når som helst, hvilket jo kan undgås med en metatag på den pågældende side.
Jeg bebrejder ikke dig, at u modtager Bjarne_H's point for der er jo uddelt mange ufortjente så hvorfor ikke.
Jeg har erkendt at point ikke er til meget nytte også selv om jeg er den seneste vinder af månedens dims.
Det var da meget sjovere hvis vi kunne hjælpes ad i løsningen i stedet for at konkurrere, som nogen af os kan.
Emesen/Eyvind som dette er stilet til er en pragtfuld makker når svære problemer skal løses. Ingen konkurrence, men bare teamwork. Herligt ikke?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 00:55

Ja men det var faktisk heller ikke møntet på dig, men på Bjarne D, som skriver i profilen, at han har slettet sin profil, fordi den blev "cached af systemet", betyder vel vist for alle eller?????
Skulle faktisk have lovet point for et sansynligvist dumt spørgsmål - du får nogen, hvis jeg får en forklaring
Hilsen Ripley - som nok finder ud af det engang.......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-09-04 00:55

TheRipley
m.h.t. vi kan kun se vore egne oplysninger:
Når du ikke er på kandu, så prøv i Googles søgefelt at skrive : TheRipley og se hvad der sker ved det.
mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 00:56

Se der kan være flere ligheder end bare at hedde Bjarne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 00:57

Og så overlapper Kandu somme tider hinanden, Jeg synes også, at Kandu burde være spørgsmål og svar og er ikke vild med pointsystemet, der i mod kan jeg godt lide at folk er venlige - og gratis point, ja men det er da venligt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 00:59

Hej Dova,
Jeg troede alle var blevet enige om, at man kan se sine egne oplysninger, men ikke andres, men jeg tjekker dit igen - ved godt jeg kan se mine oplysninger - og tak for hjælpen med mine katte

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 01:00

TheRipley, absolut venligt, og så kune jeg da godt tænke mig at høre hvad du så vil bruge de point til. Jeg kan jo ikke skjule at jeg har pænt mange og det skal ikke være en hemmelighed, at et par tusinde af dem er ufortjente, altså point jeg har modtaget under smalltalk eller lignende. Ikke snyd, men helt ærligt det man har fået for at hjælpe er da en helt anden vværdi eller..?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-09-04 01:02

> TheRipley

???? - betyder ved ikke hvor mange der kalder sig Bjarne men jeg intet at gøre med BjarneD og m.h.t. point skal du eller øvrige ikke have skyldføleleser. Grunden til jeg oprettede dette spørgsmål er fuldt ud besvaret i http://www.kandu.dk/dk/spg/48991

Jeg havde også rettet i min profil

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 01:04

Bjarne_H, jeg kalder mig ikke bare Bjarne da det var noget mine forældre bestemte i 1950

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 01:04

__Dova, kan ikke se noget hemmeligt under dit navn, ingen adresse mv.
Bjarne D - skal ikke bruge de point til nogen ting, men elsker når nogen er venlige - vinder alligevel aldrig, så det er ikke det, og holder det jo ikke hemmeligt, at jeg er en af dem, der bruger Kandu, til at få hjælp. Er børnehavepædagog, alle kan jo passe børn.......
-og vil lige se nye indlæg, før jeg skriver videre

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 01:09

TheRipley, du er i sandhed med til, at skabe fremtidens borgere. Noget man kan være bekendt, ja lige frem stolt af og selv om jeg ikke stiller mange spørgsmål så køber jeg jeg ofte andres, eller følger med og lærer af den vej en masse. Jo vi er helt sikkert lige hvis vi vil være det.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-09-04 01:13

> BjarneD

Og mine i 1951; så fik du jo først navnet - men ikke her på Kandu

Også til sidste måneds præmie, som er baseret på superpoint.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 01:15

Kunne godt undvære superpoint, men kan godt lide Kandu's koncept, hvor man kan spørge om de ting, man er i tvivl om, og få forskellige holdninger til problemet. Synes også det er fair, at de tildeles forskellige point efter sværhedsgrad, så man skal jo hive point hjem, men det er jo bare at lukke op for Kandu.
Og så er det for resten meget sjovt
Og skal op i morgen t.i.d.l.i.g.t - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 01:16

Takker mange gange.
Nej du er bestemt en af de "gamle" her på Kandu og med mine ca. 9 måneder er jeg jo totalt newbee

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 01:18

Vel er det sjovt ellers var jeg ikke at finde her og en rask godmodig diskussion gør det bestemt ikke ringere.

Godnat til de arbejdsomme!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 01:24

Godnat - Ha, årgang 1957 - så føler mig pludselig ung
Og vil hade Kandu når vækkeuret ringer i morgen tidlig - hyg jer
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-09-04 01:25

OK - godnat alle

Og lige en slutbemærkning fra mig indtil Emesen dukker op - jeg er rigtig glad for Kandu - selvom det til tider går meget langsomt og der er vrøvl og bøvl med pointsystemet; men jeg vender altid tilbage fordi jeg ikke har fundet nogen andre steder der omhandler så mange emner med gode søgemuligheder og frem for alt nemt at bruge.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-09-04 01:26

The Ripley
Jamen det er da altid noget, at det kun kommer frem på ens egen PC.
Jeg blev da lidt chokket dengang jeg prøvede at taste min egen profil ind på den måde, og tænkte hvad f..... er nu det for noget, men nu har jeg heller ikke meget forstand på det her computerværk.
Og tror for øvrigt aldrig jeg lærer det.

BjarneD
nogen af mine point er nok også "ufortjente" som du kalder det, men på den anden side, dem der har givet dem, har jo ment det skulle være sådan, så helt ufortjente er de nok ikke. Så det mener jeg ikke der er grund til at have dårlig samvittighed over.
Det er nok mere fordi det er lidt "usagligt" det de er givet for. Og ikke så meget for spørgsmål som der kan læres noget af.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-09-04 01:28

Godnat til dig fra en anden årgang 1957, TheRipley

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 01:32

Godnat!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-09-04 01:37

Godnat BjarneD
mvh dova

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 15-09-04 13:42

Hej Bjarne_H
Det er rigtig pænt af dig..........................mange tak.
Emesen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-09-04 15:02

Eme:
Din pointjæger,nu får du brødristeren lige for snuden af mig,
nå,jeg vil også hellere have en ny bageform,du ved en af dem med "slip let".
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-04 16:55

Jeg glæder mig også meget til brødristeren - den gamle brænder nemlig skiverne for hårdt så man næsten ikke kan læse alle data.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Bjarne_H

Dato : 16-09-04 00:01

Tak for svaret Eyvind.

Og er der flere der ønsker at få 300 superpoint af mig er betingelsen kun, at man skal oplyse hvor mange superpoint man har i september måned 2004 og at disse er under 300 - så hvis der er flere så læg en kommentar under spørgsmål 48991.

Og held og lykke med lodtrækningen!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-04 18:49

Ih tak Bjarne_H........................Nu vil jeg lige tale med Nesa om at få lagt strøm ind, så jeg er klar til præmien.
Emesen/Eyvind.