/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
størrelse på hundebur
Fra : snusi
Vist : 1302 gange
100 point
Dato : 14-09-04 22:07

Hej.

Jeg har et transportbur som er 55x36x35, det er en god størrelse til den ene af mine hunde men jeg synes det er lidt for lille til min cairnterrie (Snapsi).

Snapsi kan fint ligge ned i buret, hun kan også vende rundt i buret, dog med lidt besvær. Hun kan ikke stå op derinde.

Hvor meget størrer skal et transportbur være til hende?
Nu er det ikke fordi hundene opholder sig så lang tid i buret, men når vi kører er det rart både for hundene og for os at de er i bure.

Den lille hund (Sherry) elsker sit bur, som altid står i samme rum som hun sover i, og tit ligger hun i buret når vi står op om morgenen.

Snusi

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-04 22:28

Du kan se her hvad SAS cargo kræver
http://www.trustforwarding.dk/?NavID=839

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-09-04 22:28

Glemte lige, at du skal klikke på hundekasser under Levende dyr

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 14-09-04 22:42

Tak for svaret BjarneD.

Hurtigt svar

Det betyder jo så at jeg må finde et bur som er lidt større end det jeg har til Sherry.

Tak for hjælpen.

Snusi

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-09-04 22:52

Ja det vil nok være det bedste. Jeg syntes bestemt, at de krav er rimelige og vil kunne anvendes til anden form for transport.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 14-09-04 23:03

Her er en passende størrelse h 50 x L. 60 x b.43 for en sådan størrelse hund.

Jeg bruger selv den størrelse til 30 cm hunde og en Cairn terrier er så vidt jeg ved ikke større.
De fås i en dyr udgave, men også i nogle billigere med plast bund.
Helst forestrækker jeg stål bund da de ikke knækker.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 15-09-04 09:28

Hej.

Jeg har lige set et bur str: 64x43x43 det bliver sikkert det jeg skal have. For mig betyder det ikke noget at det er af plastik, da buret står i bilen før jeg sætter hunden i.

snusi