/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Erfaringer med boligportaler
Fra : jqb
Vist : 988 gange
200 point
Dato : 14-09-04 19:28

Min kæreste og jeg mangler ret akut et sted at bo i København, og vi overvejer at indrykke en annonce og tilmelde os en af de utallige betalingsboligportaler.

Vi har dog det indtryk at mange af dem er det rene fup. Derfor vil vi gerne vide om nogen har kendskab til en boligportal hvorigennem det rent faktisk er muligt at finde en billig lejebolig forholdsvis hurtigt - altså om der er én der rent faktisk er pengene værd?

/jqb

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 14-09-04 19:35
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-09-04 19:51

skal ikke regne med at lejen er billig i københavn

Kommentar
Fra : Master_DEE

Dato : 15-09-04 00:21

her er en side jeg ved ikk er fake. har lige hjulpet en kammerat med at finde en lejlighed her
www.lejebolignet.dk
F.eks
3v. Lejlighed i Frederiksberg på 96 kvm
3v. Lejlighed beliggende i 2000 Frederiksberg. Lejemålet har Eget bad og Eget køkken. Det er ikke tilladt at holde husdyr i lejemålet. Indflytning straks. Tilmeldt 14. September 2004.
7500 / md inkl. forbrug
men billig er det ikk... men man har jo lov til at være heldig..
held og lykke
DENNIS

Accepteret svar
Fra : Abelka

Modtaget 200 point
Dato : 15-09-04 07:50

Lejernes LO anbefaler at holde sig LANGT fra www.lejebolignet.dk , og må indrømme, at jeg også kun kender folk med dårlige erfaringer.
(Men det virker så åbenbart for nogen )
Men jeg vil helt klart anbefale www.boligportal.dk
Sidst vi søgte i Kbh for et par år siden, fandt vi noget i løbet af 3 uger.
Min bror søgte i forrige måned og havde en bolig i løbet af et døgn.
I denne ombæring er der for vores vedkommende gået lige knap 14 dage før der var bid...

Go' jagt

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 15-09-04 08:31

www.boligsiden.dk her kan du måske finde en billig bolig.....

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 15-09-04 08:33

en tilføjelse http://soeg.jubii.dk/guide/bolig (jubiis boligguide) - her står de mest brugte som hovedregel.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 17-09-04 18:58

Hej, tak for alle jeres svar. Vi har nu fundet en lejlighed ved at annoncere på www.dba.dk. Jeg giver mine point til abelka der var den jeg synes gav det bedste svar på mit spørgsmål, men I skal som sagt alle sammen have tak.

MVH
/qupp

Godkendelse af svar
Fra : jqb

Dato : 17-09-04 18:58

Tak for svaret Abelka.