/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
XP Startop lyd?
Fra : Pete_man
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 14-09-04 18:43

Er der nogen der ved om man kan downloade Widows XP Start op lyden i MIDI format?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-09-04 18:45

Ligger den ikke på din maskine ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-04 19:28

Better -> Mener du at man selv kan vælge en startop-lyd? Det vidste jeg da ikke. Er lidt træt af den der "Pling-Plong der er kunder i butikken" ?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 14-09-04 19:54

Til Arne!!!
Her inde på denne side kan du lave diverse ting med Xp Og til Pete man På selvsamme side kan du finde frem til den opstartslyd og ændre den eller hente den frem du kan ihvertfald finde stien til hvor den ligger

http://www.supportweb.dk/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-04 19:58

peque -> Mange tak. Det vil jeg da prøve. Du er sikkert enig med mig i at den der lyd jeg beskrev er Røv(bib) irriterende! Du behøvs ik' at svare

Kommentar
Fra : peque

Dato : 14-09-04 20:18

Men jo det er jeg og du kan faktisk ændre den til hvad du vil og der er en masse andre rigtig sjove og nyttige tips - Specielt hvis man er til den gammeldags type windows

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 14-09-04 20:54

På Win 2000 er logon sound en .wav fil.
Du kan i søg skrive .wav og søge på (C:)
Så kommer alle .wav lyde som ligger i comp

Godkendelse af svar
Fra : Pete_man

Dato : 14-09-04 21:08

Jeg tror måske i har misforstået mig..
Men svart her har jeg fundet ud af...
( Det jeg ville var at få Windows XP Startop lyden ind på min mobil... Men en mobil kan kun spille MIDI filer og så var det at jeg troede man kunne downloade den i MIDI format... Men jeg fandt heldigvis et program der kunne konvertere Wave til MIDI og Windows XP startop lyden var heldigvis i Wave så jeg kørte filen igennem programmet og så kom den ud som MIDI... )

Men tak for opmærksomheden..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-09-04 21:14

Selv tak Pete_man
Men nu spø'r jeg - hvor findes det program til at convertere til midi