/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
oralsex
Fra : surtkurt
Vist : 902 gange
1 point
Dato : 14-09-04 15:08

Når min pige har suttet min p** og jeg så kommer i munden på hende,så kaster hun op... tror I så hun lider af bulimi ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 15:42

Ikke nødvendigvis, ( underlig tanke at få )
men har du tænkt på, at du måske kan smage surt kurt!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-09-04 15:44

Kan ikke lige se, hvad sammenhæng der er mellem oralsex og bulimi...
Bulimi er når man vold- æder, for så at kaste det hele op igen, right?

Prøv, at lade være med at lege "deep throat" med kæresten. Det kan måske hjælpe

Cali--> der tvivler stærkt på seriøsiteten i dette spørgsmål

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 14-09-04 15:52

Den Joke er da vist mange måneder gammel, Kan du ikke komme med nogle nye ??

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 14-09-04 15:54

Til 1 point, tror jeg det en klovn der leger smart :P

Accepteret svar
Fra : noerager

Modtaget 11 point
Dato : 14-09-04 16:05

Sprøjt ud over hendes patter i stedet

Kommentar
Fra : Neutron

Dato : 14-09-04 16:18

Surtkurt
Vær glad for, at dumhed ikke er strafbart -Med dit forhold til sex, ville jeg hvis jeg var din sexpartner brække mig bare ved synet af dig. (og skifte dig ud omgående)

Og hvad den latterlige ualmindeligt småt begavede expert angår , så ville jeg til hver en tid foretrække nekrofili eller cølibat frem for kontakt under enhver form med ham.
Bare tanken gyyyyyyyyss

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 14-09-04 17:10

det var da sjovt for din pige kaster ikke op når hun sutter mig :)

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 14-09-04 18:09

Har du prøvet at vaske den.... den kan godt smage lidt sjovt med buksekrymmel og den slags.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-09-04 18:28

Det spørgsmål har været her for en tid siden, med samme ordlyd. Kan ikke huske om det var dig der stillede det.
Men det har ikke noget med bulimi at gøre.
mvh dova

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 14-09-04 18:39

Det samme som at komme med den dårlige vittighed om at fede mennesker har bulimi, men bare glemmer at kaste op..... eller noget... i hvert fald skidt stil med det her spørgsmåk

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 14-09-04 18:39

Det samme som at komme med den dårlige vittighed om at fede mennesker har bulimi, men bare glemmer at kaste op..... eller noget... i hvert fald skidt stil med det her spørgsmåk

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 14-09-04 20:38

Take her tits. De bliver fandme liderlige når deres patter er fuld af sperm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-04 20:49

Øh? Hvad er oralsex? Rigtige mænd gir da bare ho'en dyret!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-09-04 02:55

Hvis nogle skulle komme i tvivl så er min forrige bemærkning ment sarkastisk, men synes ligesom den ramte tonen herinde!

Kommentar
Fra : surtkurt

Dato : 16-09-04 12:47

Jeg forstår ikke lige det sidste i beskeden kl 20.49

Jeg er lidt i tvivl om--- sidste og forrige --- om det er to ord med samme betydning?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-09-04 13:08

Tvivler osse på du forstår ret meget surtkurt!

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 24-09-04 08:18

Tror surtkurt er impotent...

Godkendelse af svar
Fra : surtkurt

Dato : 09-10-04 20:19

Tak for svaret noerager. Det var hun godt nok vild med.