/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Passer denne udst?
Fra : Viktor_PM
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 14-09-04 14:39

Jeg er løbet ind i et STORT problem! Og har virkelig brug for hjælp!!!! Jeg har set at de inde på scoote-shoppen har tilbud på hebo titan til 600kr (altså næsten halv pris). Men denne udst. kan ikke fås til honda sfx, som er den scooter jeg har!!!! Kan man evt. købe hebo titan til pegeot, for pegeot har også opadgående motor! Men det er bare om den passer på???

Skriv så hurtigt så muligt....

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 14-09-04 14:44

jamen hvad for en maskeine har du?

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-09-04 14:50

Honda SFX. Passer hebo titan fra pegeoet over på sfx?

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 14-09-04 14:55

hmm, ja jeg skulle mene at det er det samme.. men vil ike lovew noget..

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-09-04 14:59

Okay... er der slet ikk nogen der ved det helt præcist? For det ville være lidt dumt at købe den, og at den så ikk passer.......

Håber i kan hjælpe mig :D

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 30 point
Dato : 14-09-04 15:44

Hej Viktor_PM prøv og spørg på http://forum.mopedgallery.dk istedet.. Der burde være god mulighed for du kunne få et svar..

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 16-09-04 11:39

Tak for svaret martinussen.