/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Efterlysning af firma i Holstebro
Fra : jysch
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 13-09-04 19:46

Jeg har tidligere handlet med et firma i Holstebro - jeg mener det hedder: Ekspressen - eller noget som ligner.

De handler med bl.a. fyrværkeri, lightere, figurer m.m. altså meget blandet som kan bruges fx. på kræmmermarkeder.

Hvis der er nogen som kender dem, er jeg interesseret i en adresse.

Jysch

P.S. De har vist også en filial i Vejle ( eller i det område ).

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 19:51

Kan det ikke i stedet for passe, at de hed noget med Direct
De sendte nogen gange brochurer ud som husstandsomdelt reklame med postordresalg.
Det var så vidt jeg husker, en videreførelse af det gamle Positiv Fritid
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 19:55

www.direct-nyt.dk
De handlede med en masse forskelligt af den slags du nævner, men firmaet er lukket for nyligt, hvis det altså er det du mener.
mvh dova

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 13-09-04 19:58

Hej dova!

Nej det er et firma som handler med faste kunder, de sender ikke brochurer ud til andre and deres faste kunder.

Og det er varepartier der sælges - man kan groft sige "en blandet landhandel"

Jysch

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 20:17

Ja så ved jeg ikke lige hvad det er
Men kan forestille mig at det er noget lignende dette: Handelskartellet.dk
mvh dova

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 13-09-04 20:23

Der er et firma i Holstebro, her hedder

Expres Import
Banevænget 20A, Nørre Felding
7500 Holstebro
Tlf.: 97 40 53 12

Fax: 97 40 28 12

Jeg søgte på holstebro+fyrværkeri.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 13-09-04 20:37

Hej Ans!

Jeg er næsten sikker på at det er det - vil lige checke det i morgen.

Tak Jysch

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 13-09-04 20:52

Og ejeren hedder Frank og er også automatmand. Han handler med alt via sit ægteskab med en thai. Han er en reel fyr.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 15-09-04 04:41

Tak for svaret ans.