/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Program til at lave sit eget CS cheat?
Fra : Tha_Newton
Vist : 450 gange
73 point
Dato : 13-09-04 19:25

Hey....

Nogen der har en HP hvor jeg kan downloade et program hvor man kan lave sit eget CS 1.6 cheat?

Hilsen newton

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-09-04 22:04

Jeg gider næsten ikke svare på det...
MEN...
Det er altså ikke noget man bare liiiiiiige gør...
For at lave et hack skal du jo gå ind og lave nogle specifikke ændringer eller tilføjelser til koden til cs... Eller den klassiske openGL hack, som ændrede i .dll filerne...

Men som sagt er det altså ikke noget man bare lige gør... Dem som sidder og udvikler disse former for hacks har hovedet skruet temmeligt godt på... Og de beholder deres hemmeligheder for dem selv...

Så jeg tror godt du kan skyde en hvid pind efter det!

Accepteret svar
Fra : SackZ_Marc

Modtaget 73 point
Dato : 15-09-04 21:33

Du kan få et program der hedder visual basic.. !

Godkendelse af svar
Fra : Tha_Newton

Dato : 15-09-04 21:36

Tak for svaret SackZ_Marc.

Ikke nemt at finde.. men havde da noget at gå efter .. Takker

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 16-09-04 16:34

hmmm... Sjovt at tænke på at i begge to (Tha_Newton og SackZ_Marc) har nøjagtig samme profil...

Pas på, Marc... Pointsnyd straffes HÅRDT her på kandu!!!