/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Nogen der kan skaffe to fonts gratis?
Fra : Helsekost
Vist : 649 gange
400 point
Dato : 13-09-04 19:12

Jeg står og mangler to skrifttyper, og det er ret vigtigt. Det ville være fedt hvis der var nogen der havde dem liggende, eller kunne finde dem på nettet gratis. Navnene på dem er:

- Arena1.2

og

- BankGothic Lt BT

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-09-04 20:16

Bank Gothic BT
http://www.myfonts.com/fonts/paratype/bankgothiccttmdbt/bank-gothic-light/index.html
Så vidt jeg kan se så er den til Macintosh?
Jeg kan ikke finde den gratis, og Arena1.2 kan jeg slet ikke finde.
Hvad med at bruge nogle der ligner, eller lave dem selv med et program?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-09-04 20:25

Der findes Arena, men ikke den du søger.
Her er den største database-finder: http://fonts.ontheweb.com
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-09-04 21:49

Har du kigget her?
http://www.1001freefonts.com/

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 400 point
Dato : 14-09-04 08:56

Jeg har i hvert fald selv BankGothic LT BT, som du gerne må få, men hvordan får jeg trukket den ud af min harddisk og givet dig den??

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 09:12

Mon ikke du skal søge efter *.ttf på din harddisk ellebye ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-09-04 12:39

Prøv at kigge i Windows mappen under mappen Fonts.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-09-04 12:59

Du kan under alle omstændigheder få nr. 2 font under dette link:

http://users.pandora.be/eclypse/

ellebye

(X-fonter)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-09-04 13:00

Måske indeholder nogle af de andre gratis download den første.

Kommentar
Fra : Helsekost

Dato : 15-09-04 17:34

Fedt nok ellebye...

X-Fonter indeholder ingen fonts, kun dem man selv har i forevejen... men hvis du sender mig BankGothic Lt BT får du de 400 point (hvis det da der sådan systemt virker?)

Du kan muligvis finde filen under C:\WINDOWS\Fonts ... og så vedhæfte den i en e-mail (kiwihelge@hotmail.com)

Kommentar
Fra : Helsekost

Dato : 15-09-04 19:31

Mange tak ellbye!

Godkendelse af svar
Fra : Helsekost

Dato : 15-09-04 19:33

Aner ikke hvad det bedtyder, de der stjerner... Men håber du kan bruge dem!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 20:00

Hvor mange fik du?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-09-04 22:06

Hvis du installerer x-fonter ER den font med i pakken, se dette link:

http://www.ellebyes.dk/prov.htm

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-09-04 22:29

Jeg har sendt fonten til dig.
Undskyld ventetiden, men jeg har fødselsdag og har haft gæster.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-09-04 23:01

Nu er jeg lost, den afviser filen så den ikke sendes med, hvor mangler jeg et evt. kryds??, så filen kan medsendes.