/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke slette demo af Panda
Fra : CCjunior
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 13-09-04 18:06

Jeg kan sq ikke slette den demo af Panda antivirus som jeg har kørt med.. hvorfor kan jeg nu ikke det ?? og hvordan får jeg den så slettet..

Junior

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-09-04 18:11

krontrolpanel/tilførsoftware/panda /slet

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-09-04 18:18

1.Kontrolpanel
2.Tilføj/fjern programmer
3.Find nu Panda softwaren og fjern den.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 13-09-04 19:12

Nu skal jeg jo ikke spille smart.. men så langt har jeg altså tænkt..
jeg kan ikke få lov til at gøre det via start og jeg kan heller ikke få lov til at gøre det via kontrolpanel..
nu er den godtnok væk i start menuen, men den starter stadig op.. . PÅ SPANSK..

Junior..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-09-04 19:18

Godt så...

Gå i kør og skriv: regedit

Under "Rediger" finder du "søg" og nu søger du så efter Panda softwaren. Og slettter den.

Husk lige at tage en Back up af din reg. database.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 13-09-04 19:43

Der findes også et program der hedder dr. delete

Tror vist det er dette: http://www.dslreports.com/r0/download/387897~efbe5f139ddc8d43a72aff9cc6340c23/DrDeleteExeandSourceRARSFX.zip

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 14-09-04 05:53

Gå ned i mappen programmer find panda højreklik>slet
hent så denne regcleaner(fuld funktionel i 30 dage)
RegSupreme
http://www.macecraft.com/
fjern flue ben i show ignored entries>continue>sæt flueben i alle>start>select(i toppen)all>
remove i bunden,det er altid en god ide at lave et gendannelsespunkt.

Manse9933
Luk panda(automatic protection)før du sletter mappen,jeg tror du er kommet til at
beskadige uninstall log/ini filen,eller slette samme,så den ikke har nogle afinstallation
informationer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-09-04 05:54

slet hele panda mappe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-09-04 16:40

du skal huske at deaktiver panda
(kan ikke slettes da programmet ikke er lukket)

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 16-09-04 21:53

Tak for svaret Manse9933.

Jeg tror du har ret i at den har været beskadiget..
jeg startede computeren op i fejlsikret til stand og slettede hele mappen..det hjalp..

Junior