/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Default searchpage????
Fra : onetime
Vist : 315 gange
110 point
Dato : 13-09-04 16:53

Hvordan ændre jeg den????
Min searchpage er noget lort og vil gerne lave den om. og heller ikke at nulstille web-instillinger.
Det hjælper ikke at gøre noget i "søg/tilpas" og har køret mange forskelige spy-ware, hvad sker der. hvorfor ryger jeg ind på denne lamme side, hver gang. jeg her for eks. søgt på www.koo.dk og får dette resultat, http://hit.bestsearchonearth.com/apps/eps/eps.cgi?s=www.kooo.dk&nnreq=f7edd631414ff44a2ce09207cb9e81ef&prt=NN100
Jeg er ordblind og har svært ved at stave, og så når jeg ikke har msn searchpage til hjælp, er det sku lidt svært...
Håber nogle kan hjælpe mig.....

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 13-09-04 17:03

hhm

www.arlet.dk
- Du kan evt. kigge lidt rundt på siden, eller maile til ham! Han er god til at hjælpe!

http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe ( du må ikke åbne dette link hvis du kører 95 eller 98 )

http://www.edb-bixen.dk/Download/Programmer/ssfsetup347.exe

Så burde du være et godt stykke!

Accepteret svar
Fra : dannyboyd

Modtaget 120 point
Dato : 13-09-04 17:34

Hej Onetime!

Download, opdatér og scan med Adaware
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware   Ad-aware

Luk alle andre vinduer end Hijackthis

Download og installer nyeste hijackthis – Vælg scan- save log og smid den herind- men du må IKKE fixe noget selv http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm
direkte link : http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 13-09-04 19:40

Ang. hikackthis så skal du ligge programmet i en mappe!

på skrivebordet! ( så er den let at finde )

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 13-09-04 20:25

her er en lille vejldning til hvordan du kan ændre værdierne i registrerings databasen
men pas på med at pille for meget rundt i registrerings databasen da det let kan gå galt
husk at lave backup af databasen inden du piller

Start > Kør
Ud for åbn skriver du regedit
Klik på + ud for HKEY_CURRENT_USER
Klik på + ud for Software
Klik på + ud for Microsoft
Klik på + ud for Internet Exploror
Klik på + ud for Main
Find filen Search Page i vinduet tilhøjre og dobbeltklik på den
Under Værdidata finder du den adresse du har nu
Marker denne URL og skriv din nye søgesides URL, f.eks. http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
Klik på OK og luk vinduet.
prøv at starte internet Explorer og se om det har hjulpet noget

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 13-09-04 22:46

Danny boy her er min log, ps. køre med ad-ware se og bazooka og de finder ikke noget, samtidig er min norton auto-protect slået fra( ved ikke hvorfor) kan ikke enable forbindelsen, har prøvet at reinstaller det, samt kan jeg ikke køre windows update.
log:

gfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
E:\installz\programmer\Quicktime\qttask.exe
C:\WINDOWS\system\csrss.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = by Philip K
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "E:\installz\programmer\Quicktime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [FriendlyType] C:\WINDOWS\system\csrss.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe" /Q
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 13-09-04 23:08

Hej onetime start med at downloade disse to fixes, dem skal vi bruge senere:
http://www.spychecker.com/program/winsockxpfix.html       WinsockXPfix
http://cexx.org/lspfix.htm            Lspfix

Får du på noget tidspunkt problemer med internettet så:
Pak Lspfix filen ud, kør programmet, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish.
Så skulle du kunne komme på Nettet igen.

Skulle det første mod forventning ikke virke, så brug winsockfix

Nu skal du gå i tilføj/fjern programmer og afinstallere MSN plus som tager en masse spyware med sig, hvis New.dot også er at se her skal den afinstalleres:

Disse linier skal fixes i hijackthis – hak dem af og vælg fix checked:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = by Philip K
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "E:\installz\programmer\Quicktime\qttask.exe" –atboottime
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file)

Disse linier kan med fordel disables i opstart med msconfig – gå i kør skriv msconfig – startup- fjern hak udfor følgende programmer og vælg ok:
C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

Genstart og vælg en ny standard internet side - og en ny log

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 13-09-04 23:43

ok. men dette link kan jeg ikke få til at virke
http://cexx.org/lspfix.htm

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 13-09-04 23:45

Ps. sætter rigtig meget pris på din hjælp, ps, når jeg får flere point skal du nok få dem.....
har bare ikke flere lige nu...

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 13-09-04 23:55

http://cexx.org/lspfix.zip du skulle kunne hente det herfra?
og så ellers følg min guide

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 13-09-04 23:57

den kan ikke hente siden.. : (

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 14-09-04 00:02
Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:11

ja, det vil den desværre heller ikke.. : (

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:12

den vil gerne åbne siden men ikke downloade det..

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 14-09-04 00:15

så bare brug winsockfix hvis du har downloadet den?

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:16

det har jeg, har slette New.dot og msn+

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:26

Ny log:

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
E:\installz\programmer\Quicktime\qttask.exe
C:\WINDOWS\system\csrss.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.google.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = by Philip K
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [FriendlyType] C:\WINDOWS\system\csrss.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [MessengerPlusUninstall] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /C "C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\MsgPlusUninst.bat"
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe" /Q
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:29

Glemte af reboote...
Her er ny log:

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\system\csrss.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = by Philip K
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [FriendlyType] C:\WINDOWS\system\csrss.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe" /Q
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 14-09-04 00:39

fix disse:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = by Philip K
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?

Og vælg en ny standard internet side.

Kør disse 2 scannere:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/CWShredder.exe
Brug denne engansgscanner, bare vælg et af de 7 links
http://www.mwti.net/antivirus/free_utilities.asp

så skal du slå systemgendannelse fra i system - genstarte og slå systemgendannelse til igen. så er vi ved vejs ende- er din pc ok nu?

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:44

http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/CWShredder.exe denne scanner er ikke klar endnu står der..

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:45

de skriver: We are having trouble with one of the data centers. The site will be back up shortly

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:45

skal jeg bare køre den ande så??

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:53

så nu siger den at det hele er ok,, det er bare perfekt, tusien tak det er bare så dejligt.
det eneste problem er bare mit norton ikke vil køre: Auto-protect, men må reinstall det imorgen
rigtig mange tak,, det var super... : )

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 14-09-04 00:54

Takker så mange gange, det virker nu perfekt. svaret dannyboyd.