/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Forslag til madpakke
Fra : MSS
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 13-09-04 12:17

Hej

Jeg søger forslag til madpakke - savner noget andet end rugbrød.

Følger der en opskrift med, så gør det heller ikke noget :- )

mvh
MSS

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 60 point
Dato : 13-09-04 12:22

Hvad med en lækker burgerbolle med et tyndt lag tomatpure i bunden blandet med lidt hvidløg, en skive salat, kylling eller skinke og ost, evt et stykke bacon, tomat og agurk og i toppen af bollen et tyndt lag salatmayonnaise??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 12:46
Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 13-09-04 14:16

Sidste lørdag omhandlede "Spisekrogen" i Nordjyllands radio madpakker. Jeg blev næste ked af at jeg ikke bruger madpakker for jeg synes der var mange gode ideer. Du kan se opskrifter her http://www.dr.dk/regioner/nord/spis/sider/20040904/
Mvh Else

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-04 23:46

Hvad med at checke mit tip af:

Tip : "Nemt til madpakken eller frokost"

Der er flere tips, som kan bruges.

Man må kunne gå ind på min historik og se mine tips.

MVH
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 15-09-04 16:04

Tak for svaret Toupie.

mvh
MSS