/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
MC Køreskole Nordsj.
Fra : taliskoko
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 12-09-04 23:55

Hey.

De sidste dages gode vejr har sat sine spor og MC kortet skal nu tag´s, men:

Er der nogen derude der kan anbefale en (god) MC kørelærer i Hillerød, og måske omegn.?

Er teoriprøven til MC magen til bil.? Altså 25 spørgsmål og max 5 fejl.?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 00:37

Kender nu ikke kørelærere på Sjælland.
Men teoriprøven er ganske rigtig på samme måde som til bil med spørgsmålene og max 5 fejl. Altså billederne er ikke ens, men princippet er det samme.
Så held og lykke med det og din kommende "karriere" som motorcyklist.
mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-09-04 00:58

Tak dova. Nej, det er jo afstemt efter MC, men jeg mente nok det var sådan. Men så er det jo ikke noget problem.

Jeg håber, at andre byder ind med erfaringer fra det Nordsjællandske...

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-04 04:44

jeg kan IKKE anbefale mukerkerup køreskole i gilleleje han er nok dygtig nok men de tager formange elever ind og så er han et være gavehoved

mvh granslam

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-09-04 10:30

Det noteret, grandslam. Takker.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 14-09-04 00:07

Min søn har lige taget det hos ASA på Frederiksberg, anbefaler varmt og beskriver kørelæreren som rigtig tålmodig.
Fast pris pakke til knapt 7000kr incl. gebyr for én teoriprøve og én praktisk. Ekstra timer koster 600,- (Det tager ca én måned)
Så hvis du kan finde dig i, at skulle køre til Kbh, er det en god idé.

www.asa.dk

God fornøjelse og velkommen i klubben
H-J

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-09-04 00:28

Hej Kofoed.

Tak for tippet. Nu jobber jeg i Ballerup, så Frederiksberg er ikke udelukket, hvorend det ville være rart at køre i Hillerød, når nu man kender byen og alt det der.

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 23-09-04 16:04

I har alle bidraget med gode svar, tak for det, men jeg skulle jo vælge. Tak for svaret granslam.

Efter en del surf på nettet ender nok med Hjort´s eller Inge´s køreskole.