/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
skolefest !!??
Fra : Hellobal
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 12-09-04 16:45

Vi skal holde "klassefest" med forælder for en 3. klasse Mortensaften, og skal finde på et eller andet vi kan lave sammen efter spisning mm. måske er der nogle der har nogle gode ideer det må gerne være noget der også kan indbringe nogle penge i klassekassen... På forhånd tak.....

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 12-09-04 16:54

Hvad med en lille auktion, hvor folk skal skænke en lille ting som så bliver solgt til højstbydende, og beløbet så skal gå til klassekassen.
eller en form for bankospil hvor betaling for plader går til kassen. Gevinster kan evt. indsamles som "sponsorgaver".
mvh dova

Kommentar
Fra : SarahJane

Dato : 12-09-04 17:49

En masse små aktiviteter, som børnene kan få lov til at prøve, fiskedam(der hvor man skal fiske efter fisk i en lille sø), kaste efter dåser eller lign.. præmierne kunne være et stykke kager eller lign. det behøver ikke koste en bondegård for at skabe glæde hos de små..

Kommentar
Fra : Hellobal

Dato : 12-09-04 18:14

go ide med en aktion

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-09-04 20:44

Lad eleverne tegne hver en tegning, som så sælges på auktionen. Jeg vil nok se den forælder der ikke føler sig forpligtet til at købe sti barns tegning. Det skal det pågældende barn/elev nok sørge for.

Det har vi selv prøvet. Min kone er skolelærer.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : glow

Dato : 12-09-04 21:07

Kan du tysk? Så er der måske en ide her: http://www.zzzebra.de/index.asp?themaid=237&titelid=1208
Sct Morten = sct Martin , så noget med lanterner af forskellige slags?

Godkendelse af svar
Fra : Hellobal

Dato : 14-09-04 14:24

Tak for svaret dova.