/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
problemer med freedom fighters
Fra : risel
Vist : 359 gange
40 point
Dato : 12-09-04 15:56

hej ..
jeg har købt spillet freedom fighters, det er installeret og jeg kan godt komme igang, men lige så snart jeg skal slå en, ryger jeg ud af spillet... er der en der kan hjælpe mig, jeg har prøvet spillet på en anden computer og der virker det.
Jeg er ingen computerhaj, så det skal "skæres ud i pap" hvad jeg skal gøre..
Håber der er en der kan hjælpe..
hilsen RS

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 40 point
Dato : 13-09-04 08:10

du må da godt lige fortælle lidt om din egen maskine hvad det er for en.
Helst gerne om hvad grafik kort, processor hastighed og hvor meget ram du har.

Men har du checket om du kan det nyeste DirectX installeret?

Du kan checke det via Microsoft updatering sider
http://windowsupdate.microsoft.com/

eller direkte link
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197&displaylang=en

Kommentar
Fra : risel

Dato : 13-09-04 17:38

min computer er stor nok, processor intel pentium 4 2,53 HGz, grafikkort gigabyte maya radeon 900 pro, 512 MB RAM
Jeg har hørt at der er andre der har haft samme problem. Og ja jeg har installeret DirectX 9,0.
Underligt jeg ikke kan spille det.

Kommentar
Fra : risel

Dato : 14-09-04 17:27

hej snortop...har du nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

Godkendelse af svar
Fra : risel

Dato : 14-09-04 17:29

Tak for svaret snortop. Men har du et forslag til hvad jeg kan gøre?

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 15-09-04 07:27

Hvorfor har du Accepteret svaret ..?? hvis det ikke har løst dit problem

Har du checket om det var det med directx??
Prøv engang at afinstaller det og installer det igen
Hvorfor..jooo nogle gang kan det godt være installeret forkert... det kan også være spillet er installeret forkert.. så prøv også det.