/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken udst?
Fra : Viktor_PM
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 11-09-04 18:11

Hej alle sammen...

Jeg har 2 sprøgsmål!

1: Hvilken tun udst ville være god at købe til en sfx, hvis man kører med lovlig cylinder? Har kigget lidt på Metra Kits SP model?

2: Hvis man sætter en polini varioplade i et lovligt vario, kører den så stærkere?

Kommentar
Fra : dll

Dato : 11-09-04 20:05

Jeg kan give et nogen lunde svar på 2. Jeg mener ikke at det giver så meget... Optrækket får lidt og måske en 5-10 kmt ekstra...

Udstødningen her "Techno Type Nighthawk" er god til at give ekstra hvis du fjerner diverse neddroslinger hvis der skulle være nogen og ikke sætter lyddæmperen på.
http://intern.scootershop.dk/group.asp?group=79

Men hør nogle andre meninger inden du begynder at købe ind....

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-04 10:13

Du kan styre accelerationen bedre med den varioplade fremfor en standart... Jeg syntes du skal have fat i en TP Powered, Polini StarTraffic, eller en Merlin/Techno udstødning... Altså der er ingen grund til knæk potter, da en standart motor ikke levere nok RPMs til at få sådan en potte i resonans, jo måske en next men så heller ikke noget større...

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 12-09-04 22:41

Tak for svaret begge 2...

Men hvor kan man købe polini forrace (Corsa) henne?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-09-04 06:30
Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 13-09-04 18:30

>>JON

Jeg kan ikke finde corsa udst. til sfx på www.motoline-racing.com?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-09-04 22:07

Min fejl, havde overset at det var til en SFX, den udstødning (og mange andre fede udstødninger) bliver ikke lavet til SFX... Men det ville jo også være totalt overkill til din lovlige cylinder...