/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Email impotere og ekspoterer
Fra : ehkejser
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 11-09-04 15:08

Jeg har formateret mit c drev og vil imporere mine email, jeg har gemt mappen hvor mine mails er gemt.

Min platform er Win xp og Outlook Express

EH Kejser

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 11-09-04 15:47

Du skal kopiere dine gemte mails ind i biblioteket der hedder noget lignene dette: C:\Documents and Settings\"dit bruger navn"\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{127C5144-7860-4CA1-A871-2C8B6039145F}\Microsoft\Outlook Express.

Det nemmeste er at gå ind i startmenuen, vælge søg, søg efter " *.dbx " under alle filer og mapper, du skal dog lige trykke på knappen "flere avancerede instillinger og sikre at både søg i systemmapper, og søg i skjulte filer og mapper er slået til, ligesom der også skal være flueben i søg i undermapper... Så skulle den gerne finde frem til de mapper der ligger i outlook, ved at højreklikke på den ene af filerne og vælge åben overordnet mappe kommer du ind i den mapper dine mails skal ligge i for at du kan se dem i outlook. Held og lykke... Skriv hvis der opstår problemer...

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-04 11:31

prøv,den mappe som du har gemt dine e-mails i omdøb den til et navn f.eks. Min e-mail mappe og læg den et sted hvor du vil have dine e-mails permanent>åben OE>funktioner>veligeholdelse>lagrings mappe>Skift>henvis til den permanente mappe som du oprettet>nu vil den sige at denne mappe allerede indholder alderede en mappe med e-mails mapper
og om du vil benytte denne og her siger du ja/ok,denne ændring træder først i kraft når du har lukket og åbnet OE igen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-04 11:33

krydsede fingre

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-04 11:35

en rigtig mand redigere ikke

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 12-09-04 12:20

Tak for svaret Manse9933.
en rigtig mand redigere ikke, nej men det virker

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-04 12:28

vis du har et D: drev så kan du jo lægge mappen der,så kan du bare udførre den samme handling igen, vis du engang skal formaterer/installere dit system igen.
Manse9933
selv tak

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 12-09-04 13:54

Det er lige det jeg har gjorde.

ehkejser