/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Msn explorer Startside + mail box instil~
Fra : gizmodk
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 10-09-04 20:24

kan man ikke ænder sin start side i msn Explorer og kan man ikke ligge andre mail konto ind i msn mail box, jeg har stillede dette sprøgs mål før, men der er åbenbart for svært eller hvad ???? hi hi

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 10-09-04 21:10

Måske fordi du ikke kan!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-09-04 22:46

Jeg bruger ikke msn Explorer, da den er fuld af spyware, men bruger MSN Messenger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jgreve

Dato : 11-09-04 01:30

du kan finde de forskellige versioner af MSN Explorer på http://www.explorer.msn.com/intl.asp og søge hjælp på dit spøgelsmål der i (hjælp)
mvh
Jørn Greve

Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 11-09-04 10:33

jeg går sku over til netscape

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-09-04 13:04

gizmodk, nu blander du vel ikke tingene sammen netscape er ligesom Internet Explorer jo da browsere, og har ikke noget med msn Explorer at gøre?
Hvis dit spørgsmål er: Hvordan ændrer jeg startsiden i Internet Explorer, så:
Funktioner/internetindstillinger, skriv den adresse du vil have, feks. www.google.dk/ og trykker andvend.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 11-09-04 22:05

den jeg bruger nu hedder msn explorer og den kan man da ikke lave start siden om i vel ??, det skulle være den hel nye fra bill gates hi hi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 22:12

Man kan hverken lave sin startside om eller bruge andre mail end dem fra msn og hotmail! Det er bare en meget forenklet internet explorer!

Godkendelse af svar
Fra : gizmodk

Dato : 11-09-04 22:32

Tak for svaret tedd.