/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tysk musik.
Fra : Gogzi
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 10-09-04 17:40

Hejsa.
Skulle der være nogle, der ved hvor man kan købe tyske cder. Jeg tænker på ny tysk musik såsom; raemonn. Generelt er de tyske radiostationer en hel del før os i lille Danmark, rent musikalsk, f.eks. Ndr2 spiller god musik, meget når aldrig Danmark andet om et halvt år. Så hvis En kunne anbefale en tysk cdshop, så ville jeg blive glad, og endnu gladere hvis de vet. leverer gratis lige som loaded 247.
Gogzi.

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-04 20:02

http://www.amazon.de kan du i hvert fald finde 22 cd'er med Raemonn se her

http://www.amazon.de/exec/obidos/search-handle-form/ref=sr_sp_go_qs/302-6668261-0756039

men de sender ikke portofrit til Danmark.

Mvh Sonja

Godkendelse af svar
Fra : Gogzi

Dato : 11-09-04 15:13

Tak for svaret SonjaAS.
Super tak for hjælpen. Rimelig priser og et KÆMPE udvalg. Jeg har allerede sendt en bestilling afsted. Portoen er fri, hvis man bestiller over 20 eur, så det...
Gogzi.

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 11-09-04 15:38

Glad for at kunne hjælpe.

Mvh Sonja