/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor mange er vi på kandu?
Fra : NielsPT
Vist : 456 gange
10 point
Dato : 10-09-04 12:07

Hej alle..

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor mange superbrugere der er her på kandu..
Og måske hvor mange normale brugere der er..

Nogen steder her på siden hvor man kan se det? Eller nogen der ved det?

Mvh Niels

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 12:11

Næh, det kan du ikke se, men du kan se, hvor mange der er online. Lige nu er der 232 online.

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 20 point
Dato : 10-09-04 12:11

Hej NielsPT

Her kan du se alle de superbrugere med lidt point på kontoen: http://www.kandu.dk/dk/lodtrak.asp
Det må vel næsten være dem alle...

// Toupie

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-09-04 12:12

Superbrugerne er dem der deltager i lodtrækningerne....så du kan bare tælle her:

http://www.kandu.dk/dk/lodtrak.asp

MVH bERPOX

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-09-04 12:12

Superbrugerne er dem der deltager i lodtrækningerne....så du kan bare tælle her:

http://www.kandu.dk/dk/lodtrak.asp

MVH bERPOX

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-09-04 12:13

Toupie...kattens - du var hurtigst på aftrækkeren

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 12:15

Berpox, jep he he også selvom du sendte dobbelt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-09-04 12:15

nej listen indeholder kun dem der har point den måned.
men jeg er her

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 12:17

Damd du har ret

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-09-04 12:19

En søgning i kandu's søgefelt giver:
'superbruger' = 64
'superbruger' = 300

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-09-04 12:21

Er det virkelig rigtigt? verdammt....! Jeg er nu sikker på, at jeg fremgik af listen med nul point og chancer lige i starten af måneden...nå, det må checkes når vi når det næste månedsskift...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-09-04 12:23

ups det vat sådan der skulle stå zzo
'superbruger' = 64
'almindelig bruger' = 48
'bruger' = 300

ps læg mærke til at det ikke er normalt at være almindelig her

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-04 12:26

Hmm, det ser ud til at det ikke er til at få det præcise antal.
Så indtil videre ligger Toupie til at få de 10 points, - Men jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-04 12:33

Har lige talt de superbrugere der har points på kontoen og fået det til ca 326..
Men vi må da være flere end det.. Eller hvad?

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-04 12:38

Tak for svaret Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 12:46

Der mangler også nogle superbrugernavne på den liste.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-04 13:08

ja det er rigtigt..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 16:10

Hej NielsPT

Tak for point Tror bare ikke helt man kan regne med nogen somhelst tal (hvis de ellers havde stået der) for der er en del der ikke er aktive mere og så er der alle dem med DB-profiler men 300 er vist ikke et helt urealistisk tal.

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-09-04 17:34

Bare vent,så godt som kandu kører,er vi meget snart:
35.000
Hilsen
Keldd.
Hej Toupie.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 22:11

Hej Keldd