/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Jernladyen vedr. /spg/48991
Fra : Bjarne_H
Vist : 595 gange
300 point
Dato : 10-09-04 04:30

Vedr. http://www.kandu.dk/dk/spg/48991

Vær så god!!

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 300 point
Dato : 10-09-04 07:01

Hej Bjarne.
Tak skal du have, men jeg har nu ikke fortjent dem. Jeg aner ikke, om jeg har fået over 300 point denne måned, for jeg lægger som regel aldrig mærke til, hvor mange point, der er sat "til salg".

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 07:51

Jernladyen -> Hvis du går ind her : http://www.kandu.dk/dk/premie.asp kan du under månedens top 10 liste se hvor mange point du har optjent i denne måned

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 12:53

Tak for svaret Jernladyen.

Det synes jeg - og endvidere så er jeg helt på linie med dine holdninger, når du ind i mellem giver dit besyv med.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-09-04 17:42

Tak skal du have, Bjarne. Der er vist ellers ikke ret mange, der er enige med mig.

Molokyle, svarer superpointene jeg har fået denne mdr. til chanserne for at vinde månedens præmie?? Bortset fra det, burde der have stået nul, for jeg vinder aldrig noget. Hvis jeg endelig gjorde, ville det nok være en tur til tandlægen eller ørelægen, eller en enkeltbillet til Langtbortistan.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-09-04 17:43

Og Bjarne, jeg glemte lige, at jeg også er enig i dine udtalelser.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-09-04 02:58

Hej igen Jette

Dejligt at høre

Mvh
Bjarne