/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Ork...
Fra : Tompe_10
Vist : 749 gange
50 point
Dato : 09-09-04 21:54

hey så skal jeg til et live rollespil igen endelig...!
nå men hvordan kan jeg lave er biligt kostume....?
jeg skal spille ork eller goblin.. det er nok mest sandsyneligt at jeg kommmer til at spille goblin pga min størelse:(

nå men hvad ville i lave hvis i var mig....? jeg har nemlig kun 100kr at gøre med.. det gør mig ikke noget hvis jeg skal sy det selv bare det bliver bliligt...
ok lige en sidste ting så ville det ikke gøre noget hvis i kender en side hvor der er gode triks til at lave gaffa våben eller bare er nye idear til hvordan jeg kan lave sådan nogle.....

Pe4ce in he4ven Tompe_10

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 10-09-04 05:00

Lyder spændende Måske kan du bruge denne side?
http://www.liveforum.dk/articleoverview.php?cat=1

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 14-09-04 13:25

Tak for svaret tedd.