/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nyeste driver???
Fra : Yumatci
Vist : 541 gange
40 point
Dato : 09-09-04 19:20

Hej jeg har et ældre grafikkort som hedder dette: RAGE IIC AGP (English) Er der nogle der kan give mig et link til den nyeste driver til dette kort jeg bruger Windows Me og kan i så fortælle hvordan jeg kan finde den nyeste driver ved f.eks at søge under kortets navn på en eller anden hjemmeside så jeg ved det til en anden gang!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-09-04 19:27

Er driveren her:
http://www.ati.com/support/products/pc/rageiic/rageiicdrivers.html

Jeg søgte simpelthen bare på google efter: 'RAGE IIC AGP' +driver

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-04 19:34

Her er det direkte link også til en driver.
http://members.driverguide.com/index.php?action=dosearch&qm0=RAGE+IIC&qa5=4&qa7=1400&dp=2&sm=b&jmd=and&fzz=d

Du skal bruge:
login: DRIVER
password: ALL

Der er en rigtig god side med drivere til alt muligt.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 09-09-04 19:36

Altså hvis den er på den side kan jeg i hvert fald ikke finde linket til at downloade den så det tror jeg ikke den er!!

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 09-09-04 19:52

ok sidal26
men brugeren virker ikke mere for mig men jeg opretter selv en derinde og så ser jeg om det virker!!!

Godkendelse af svar
Fra : Yumatci

Dato : 09-09-04 20:10

Tak for svaret sidal26. Det virkede fint jeg har downloadet den nu!!!