/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point til Briani
Fra : TheRipley
Vist : 330 gange
150 point
Dato : 09-09-04 17:45

Da jeg nu lånte din tråd til et spørgsmål, som er blevet besvaret i en anden tråd - så synes jeg da at du skal have de udlovede point - du må vel snart begynde at mangle
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 17:48

Næh næh, han har fået dem tilbage. Han har rigeligt. Hav ikke ondt af ham. Ligeledes fik han ret, stærkt støttet af både venner og fjender, såeehhh komm' ikk' her då!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-09-04 17:56

Åh nej - vel ikke en række tråde, hvor Briani skal have point for hans trip.
Det kunne lige passe igen at fylde seneste 25 op med sån' en gang pointbavl

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 160 point
Dato : 09-09-04 18:02

Hejsa Ripley.

Som 3773 skriver så har jeg fået alle mine ledige point retur,så jeg mangler ikke

Men da du jo har stillet spørgsmålet til mig,ja så er dine point jo brugt,så kan jeg jo lige så godt modtage dem.

Ellers så kan du bare give 3773 dem.

Mvh
Brian

PS-Du skal lige vide at de point som nu nu udlover bliver til superpoint til den du accepterer-og det er med disse point man deltager i månedens lodtrækning,og alså ikke ledige point man kan stille spørgsmål for.

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 09-09-04 18:06

Tak for svaret briani, jeg er så ligeglad med den lodtrækning, jeg vinder alligevel aldrig - må vel være for heldig i kærlighed - og hellere det end en DVD
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 18:15

Rigtigt Ripley - det er bare "matador" point. Dårligt nok papiret værd!