/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu har svaret!!!
Fra : Keldd
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 09-09-04 15:20

Kandu har svaret Briani,og lad mig tilslutte mig fnollerpigen,lad os komme op af det
pointdødvande og tilbage til de seriøse og livgivende spørgsmål og svar her på Kandu.
Skulle vi så ikke give Kandu`s ledelse en chance for at komme rigtigt igang???
Jeg har sat spørgsmålet i small talk,så spring bare lidt i emnerne.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 15:25

Hej rødbede
Du har fuldstændig ret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-04 15:25

Jeg er helt enig Keld. Lad os så håbe at de snart får deres nye servere og øvrige system op i de lovede høje omdrejninger.

Jeg har i øvrigt været en tur i skoven idag. Endnu 7 Kg. flotte KarlJohan. Og masser af solskin. Jeg ælsker disse lune efterårsdage med duft af skovbund i næseborene.

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-04 15:26

Det er en rigtig god ide at komme videre nu. Som fnollerpigen skriver var der også mange spørgsmål der hurtigt røg ud af "seneste 25".
Men engang imellem er det nødvendigt at protestere, og det hjalp jo. Alle, incl. Brian, har krav på en ordentlig behandling.
Brian har fået sine point igen, så lad os endelig komme videre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 15:35

En ting er at protestere, en anden ting er at få uberetigede point for det! Det må være en uge med 2 torsdage i!

Kommentar
Fra : rado

Dato : 09-09-04 16:07

Vil du gerne ha nogen point Tedd så går det hele jo næsten lige op ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 16:30

Jeg skrev et brev til Kandu midt i august,hvor jeg beklagede mig over for mange sammenbrud m.m.
Og har så idag modtaget et ualmindelig pænt brev med forklaringer om hvordan og hvorledes (ferie, mangel på folk osv osv)
Det ser også ud til der bliver arbejdet hårdt på en løsning med Kandu`s serverproblemer,og en omlægning med større maskiner og bedre netforbindelser.
Så lad os håbe der snart ligger en brugbar løsning til gavn for alle.Jeg vil tro på det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-04 16:32

JUBII. Nu har jeg minsanten også fået en emil fra Maria Krag (Kandu-servicemedarbejder) vedr. et forslag til oprydning i ubesvarede spørgsmål. Hun undskylder meget ventetiden og takker for det gode forslag.

Så der ER kommet gang i den nu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 16:51

Nu det jo op til Keld hvem han vil give points, rado! Desuden er det her jo ikke et først til mølle dumt pointspørgsmål. Det er et smalltalk spørgsmål hvor ordet er frit, og som sådan mener jeg det er i orden at modtage point for!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 16:51

Jeg syntes at det er et stort fremskridt at I har fået svar på jeres mail også - så har det hele ikke været helt forgæves i dag.

Om der er kommet gang i den kan kun tiden vise, men vi håber alle.

I må have en fortsat god dag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 16:52

Nå så er der måske håb for at Kandu svarer på mine emails Keld

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 16:55

Arg,nu ved jeg ikke ikke rigtig med dig teed,det er ligesom der mangler noget i din attitude.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 17:04

Attitude?? Hvad mener du din lille %&¤#¤¤##

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 17:14

Keldd
Tror du ligefrem det er tedds attitude der er skyld i, at han ikke har fået sin præmie endnu

Ja nu har jeg jo fået min DVD-afspiller
Såe der kan jo være noget om snakken, med tedd, mener jeg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 17:20

Ja dova(kys kys) teed må altså arbejde lidt med sig selv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 17:36

Nuke Sjælland!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 17:37

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-09-04 17:47

Kandu går da også 'agurk' på de forkerte tidspunkter
Kan I ikke vente med at lave ballade, indtil det arbejdende folk har fri?!
Skarnsunger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-09-04 17:53

Forresten kan jeg godt lide Tedd´s attitude

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 22:35

Tak for svaret hansen9.Og lad os håbe at det går godt for Kandu.
Hilsen
Keldd.