/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu.dk - nu må i have et svar
Fra : bentjuul
Vist : 467 gange
500 point
Dato : 09-09-04 13:14

Hvad er der sket med Briani's spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48892 - og hvorfor er Briani's 28000 point fjernet se http://www.kandu.dk/dk/spg/48912

//bentjuul

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 09-09-04 13:15

De sidder til frokost LOL

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 13:17

Så husk at lade spørgsmålet stå åbent længe nok.

Jeg tror heller ikke at de reagere på al dette, så spar på krudtet, og lad os fyre det af en gang imellem.

ellebye

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 13:21

om 1år eller kan det værre vi får et svar hvis vi er meget heldige eller rigtig heldig 11 måneder og 30 dage 23timer og 59 min 59sek

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 13:24

Jeg tror ikke Kandu har tænkt sig at komme med et svar. Dumt dumt.

Kedeligt for et iøvrigt godt site. Brian har lavet den slags provokationer før, uden at få smæk over fingrene. Det leder os hen til manglen på konsekvens fra kandu's side. Man har tidligere tumlet rundt som en tyr i en pocelænsbutik, i håndtering af både Zonker, Ram & Frida.

Stilheden omkring de fejltagelser man har begået er øresønderrivende. Jeg har oplevet indtil flere udsmidninger af Zonker, under henvisning til hans reklamefremstød. Uanet dette har man alligevel ladet ham husere ind imellem. Begrundelsen for Zonker's udsmidning var reklame reklame reklame. Men alligevel accepterer man alle mulige andre at reklamere. Ram/Frida fadæsen er næsten for indviklet. Men de to formåede at træde på nogle ligtorne, hvorefter man mente at kunne knalde dem for point-fusk, hvilket man trak i sig igen. Slutteligt kylede man dem begge på porten, med direkte henvisning til at Rasmus Kandu, fik lidt skældud. Med meget stram mund gjorde man opmærksom på at man ikke ville lade sig svine til. Frida smed en kopi af mailen så vi andre kunne se hvad der var skrevet. Og ærlig talt. Det var dog den tyndeste gang pis jeg længe har set. Men der har du inkonsekvensen. Ud skulle de, og så fandt man den ringest mulige undskyldning.

Den her med Brian er om muligt endnu ringere. Og jeg tror ikke "man" kan finde på noget, der tilnærmelsesvis lyder som en plausibel undskyldning.

Rigtig dårlig gået kandu.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 13:58

Han har fået pointene igen og en mail fra Kandu, så alt er ok

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 14:10

Den er stadig småklam Dova. Hvorfor vente så længe og lade tingene køre op i en spids?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 14:20

Så er der svar se http://www.kandu.dk/dk/spg/48940

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 15:32

Tak for svaret ellebye.