/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor Kandu ????????
Fra : ellebye
Vist : 664 gange
500 point
Dato : 09-09-04 12:50

Hvad er der sket med Briani's spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48892 - og hvorfor er Briani's 28000 point fjernet se http://www.kandu.dk/dk/spg/4891

ellebye

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 12:51

Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.
"Tåller ikke ris kun ros"
det er vel svaret

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 12:51

Det vil jeg da også gerne vide!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 12:53

eller også kan det jo være en tastefejl men det er vel også for langt ude??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-09-04 12:54

Jamen jeg venter da også på at de skal svarer mig pr mail

Men ikke sikker på at det bliver i år

Mvh
Brian uden ledige point

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 13:00

Jeg syntes at vi kandu.dk brugere har været meget tålmodige og er dem der gør at sitet er værd at bruge - og så behandler kandu.dk os og Brian på denne skammelige måde. Føj !

//bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 13:04

Optimist mist mist,
aldrig sur og trist,
...

Er du optitimist, på livets lange vej,
Så går livet som en leg.

Ret forkortet version.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 13:12

Tak for svaret bentjuul.
Lad de 2 sidste linier i verset være en levevis, og tag det hele som en spøg, så kan vi en dag måske grine af det hele.

ellebye

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 09-09-04 13:16

med hensyn til edbspørgsmål så brug eksempelvis www.eksperten.dk her kan man virkelig få nogle kvalificeret svar på sine problemer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 13:17

Selv tak !
Jeg er optimist ellebye, men syntes bare at det der er sket i dag, og det der ikke er sket, kræver reaktion.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 09-09-04 13:41

HOV sku der ikke ha stået sp nr 48891???? der står 4891 ........spørger bare ,da jeg ikke kunne se en sammenhæng til linket

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 13:55

Selvfølgelig, det må være kampens "hede" eller kandu der har fjernet et 8-tal.

Og fortsættelsen på sangen:

Lad vær´med at ærgre dig,
det gir´kun panderynker,
lad vær´med at ta´på vej, før hele skuden synker.
Bare pas, din dont, og plej´din horisont,
og går det sløjt, så syng og fløjt,
hold hoved´t højt.

Optimist mist mist,
osv.