/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kom med et svar kandu.dk !
Fra : bentjuul
Vist : 522 gange
500 point
Dato : 09-09-04 12:45

Hvad er der sket med Briani's spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48892 - og hvorfor er Briani's 28000 point fjernet se http://www.kandu.dk/dk/spg/48912

//bentjuul

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 12:47

de gør de nok ikke lige nu desværre

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 12:49

Takker for opbakningen Bent :)

Håber snat der kommer et svar enten her eller til mig.

Kan du ikke bare sende alle dine ledige point i en mail til mig,mangler nogle at stille spørgsmål med

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 12:49

Både du og jeg tror åbenbart på nisser Bent. Larmende stilhed fra kandu's side.

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 09-09-04 12:53

KANDU > "Vejen til en hurtig løsning"

Føj for .....

Det er godt nok for ringe det her!!!

/sgb

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 12:54

3773> Ja, men hvis intet bliver gjort - så sker der slet ingen ting.

Brian> Jeg syntes det er så groft det du har været ude for at jeg måtte reagere og så er jeg ligeglad med kandu.dk's eventuelle reaktioner overfor mig.

Der er en lykkepose med point på vej Brian

//bentjuul

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 12:54

Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.
"Tåller ikke ris kun ros"
det er vel svaret

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 09-09-04 13:22

de er væk..... lige som hans point...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 13:56

Haha briani er tilbage se hans spørgsmål længere oppe på siden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 14:18

Så er der svar se http://www.kandu.dk/dk/spg/48940

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 15:36

Tak for svaret briani. Vi fik da en slags forklaring, men typisk - ingen undskyldning for deres overgreb, men en dårlig forklaring.

//bentjuul