/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slip point løs !!
Fra : bentjuul
Vist : 507 gange
500 point
Dato : 09-09-04 12:31

kandu.dk I skylder os et svar, hvorfor i også har frataget briani hans point se http://www.kandu.dk/dk/spg/48912 udover at I også har slettet et spørgsmål fra ham til jer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-09-04 12:37

VÅGN OP KANDU, det mindste i kan gøre er vel at svare

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-09-04 12:39

tror i selv at kandu kommer med et svar...

hvis man ser på hvordan de plejer at styre det her forum så bliver det da jule 20gange før de giver lyd fra sig....

kan dog ikke se med hvilke grundlag de har frataget briani hans point....
de blev jo delt ud på forskellige personligheder her inde,...

men kandu er sgu for langt ude nu så en forklaring ville være på sin plads...

så kandu.dk så kom med en forklaring på jeres handlinger....

kandu har jo overlevet diveres udsalg af point's.

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-09-04 12:41

ku vidst godt bruge en staveplade......

som sagt synes at kandu.dk sku få fingeren ud og så komme med en forklaring på deres handlinger

tutfis

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 12:43

tutfis kik på toppen af siden
der kan du da få en oversætter

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 12:47

Meget interessant om der kommer en respons!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-09-04 12:48

kunne jo også bare tag og vågne og fjerne dyne så dyne og tasterne ikke slås....

men ak nej det er der ingen grund til for det når jo at blive jul 20 gange før kandu.dk evt kommer med en forklaring på deres handlinger....
så må i sgu leve med en stavespadser for nu!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 12:48

Hvorfor Kandu. ?????????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-09-04 12:51

Mine spørgsmål var ganske harmløse

Stillet for de ledige point som jeg selv har opsparet.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-09-04 12:55

Ja Brian, og derfor tog de vel dine point. Så er de behageligt fri for at du stiller flere spørgsmål.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 09-09-04 13:58

Hurra svar fra Kandu!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 14:19

så er der svar se http://www.kandu.dk/dk/spg/48940

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 15:30

Tak for svaret natmaden. Godt set

//bentjuul

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-09-04 16:02

jubii