/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slip point løs
Fra : bentjuul
Vist : 444 gange
500 point
Dato : 09-09-04 12:22

Med baggrund i at Briani har fået frataget sine point, se http://www.kandu.dk/dk/spg/48912 så vil jeg af med mine.

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 12:24

Uha, skynd dig at berige mig - selvom vi nok ikke får lov til at beholde en eneste af dem!

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 12:42

->bentjuul
Vi kan hoppe i grøden eller slå i dynen, det hjælper aldrig en dyt, de har sgu fat i den lange ende--desværre.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 12:42

ja det ville være lækkert

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 13:10

Tak for svaret dabj. Du har sikkert ret.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 09-09-04 13:13

jeg ku så sandelig også bruge 500 point da jeg ikke er så god til at besvare spørgsmål men derimod skide god til at stille dem *GG* hehe ....... ha en god dag :) mht briani kender jeg ikke sagen .... men har man tjent point har man hjulpet kandu ... så kan de sku ikke tage dem
Hilsen anne