/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kom med et svar kandu.dk !!!
Fra : bentjuul
Vist : 440 gange
500 point
Dato : 09-09-04 11:08

Hvad er der sket med Briani's spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48892 - og hvorfor er det fjernet ?? Hvor er Briani ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 11:09

Svar nu Rasmus!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:14

Kandu.
Hvis dette site stadig skal kaldes "seriøst", må det være på høje tide, at reflektere på alle disse kandu-spørgsmål.

Om det er Rasmus eller en anden der svarer er ligegyldigt, blot der kommer nogle svar på bordet.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 11:31

Nu har jeg i desperation afsendt en mail til kandu.
Jeg forventer intet svar, men håbet er lysegrønt!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 11:44

Alletiders calista, ja, håbet er lysegrønt !!

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 11:46

Jeg har også tænkt mig at komme med et konstruktivt indlæg i debatten ved selv at stille et spørgsmål omkring forbedringer, men det får vente lidt. Jeg har lige fået besøg ..her på min 'sygedag'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:48

calista, du er dages største optimist.

(Med mindre du ønsker at få nogen udelukket fra Kandu.)

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 13:05

Tak for svaret calista. Jeg har åbnet et nyt -så point til dig inden det forsvinder ud af sidste 25.

//bentjuul

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-09-04 13:38

Selv tak bentjuul.
Og selvfølgeligt er der intet svar fra kandu