/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er kandu et site, underlagt cencur?
Fra : 7337
Vist : 460 gange
500 point
Dato : 09-09-04 10:39

Er det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 10:44

Ja, åbenbart når dette spørgsmål er fjernet http://www.kandu.dk/dk/spg/48892

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 10:44

Åbenbart.

Jeg har ellers modtaget en sød hilsen fra "frida" og skal hilse alle.
Hendes og mine diskutioner, er der lagt et stort låg på, og jeg sagde at jeg ville lægge et godt ord ind for dem begge, men som mange af os, er de også noget træls af kandu, og har fundet andre veje.

ellebye

PS! Nu skulle det ikke undre mig, at dette spg. bliver censuret bort, blot ved at nævne nogle forgangne personer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 10:57

Arhh Elle, hvor kan man finde Frida. Savner snik-snakket med hende.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 11:08

Kandu.dk er, som de selv har gjort opmærksom på, selv herre over, hvad der skal offentliggøres fra deres site. Derfor både kan og vil de slette det de nu finder formålstjenligt. Dette kan ikke komme som nogen overraskelse.

...og så er jeg sikkert en af de få, der savner ram2's hudløse og bidske kommentarer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:33

3773, hvis du lægger en mail på ellebye snabel A ping . dk , skal jeg gerne give dig hendes mailadresse, og så håbe på tilgivelse at jeg har givet den videre.

ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 11:34

Nårh, mail'en har jeg jvf tidligere tråde allerede. Det var bare et praj om hvilket site hun huserede på!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 11:56

ellebye -> Lad dog være med at stø andres emil adresser omkring dig. Det er dårlig stil.

Jeg har emil adresser til omkring 40 kandu.dk brugere og dem holder jeg tæt ind til kroppen
..et spørgsmål om diskretion.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 12:00

OK molokyle, det tager jeg til efterretning.
Tak.

Godkendelse af svar
Fra : 7337

Dato : 09-09-04 12:14

Tak for svaret ellebye.