/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvornår svare kandu?
Fra : 3773
Vist : 287 gange
500 point
Dato : 09-09-04 10:32

Tættest på får en præmie

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 10:36

Never

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 10:37

Njaaa, de skal nok komme med noget forkølet, hvis vi laver ballade nok, Dova.....

Læg en tråd og deltag i festen!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 10:49

Ja, hvis Brian også er fjernet - så er vi sgu langt ude. Så må vi forlange ham tilbage.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 11:11

Jeg tror ikke de svarer specifikt på de seneste 5-6 måneders indlæg i kategorien kandu.dk

...til gengæld tror jeg vi på et eller andet tidspunkt får en plausibel forklaring på de tekniske problemer. Jeg tror dog ikke denne kommer, før de har løst disse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:23

Molokyle, det er ikke så meget det, at der intet sker, men at kandu ikke ønsker at gå i dialog med brugerne.

Der er dog trods alt en større gruppe, der har flere år på bagen her på sitet, og tidligere var der da reaktioner fra kandu.

Hvis problemet er tekniske fordi programører har forladt kandu, uden den fornødne dokumentation, er det da helt forståeligt, men at man ikke for nogen informationer overhovedet, er ikke forståeligt.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 12:20

Tak for svaret dova. Lige i øjet!