/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Må man cencurere
Fra : 3773
Vist : 353 gange
500 point
Dato : 09-09-04 10:27

Kandu-drengene skylder en forklaring.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 10:30

jep

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-09-04 10:33

Det har de gjort længe, altså skyldt os en forklaring!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 10:33

Så har jeg stillet et spg. af samme art. Så er det blot at vente.

ellebye

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 09-09-04 10:35

De har vel hånd og halsret over deres hjemmeside. Brugerne har frihed til at lade være at besøge den.
Dette er en evigt tilbagevendede og efterhånden lidt triviel diskussion, som bruger følger juridiske ingen rettigheder.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 10:35

Fedt nok elle, jeg har også smidt en kommentar.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 10:39

Husk nu 3773, vi deler ikke point.

Som man kan se på min historik, har jeg også droslet helt ned.
Jeg er dog næsten dagligt "inde", da der stadig kommer "guldkorn" som jeg kan bruge, men hele Kandus måde at styre tingene på er lidt "træls".

ellebye

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 10:56

www.kandu.dk/dk/beting.asp
Der kan læses Kandus regler for hvad de har ret til at fjerne : punkt 8 tror jeg det er
dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 10:57

Jeg vil mene at kandu.dk er i deres gode ret til at slette hvad end de lyster.

Kandu.dk kunne dog godt oppe sig mere end en smule mht. servicering af sitets brugere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 11:35

Ja, det har du nok ret i MOLO, men de skylder os at fortælle hvorfor - for Brians spørgsmål er da helt narturligt - ud fra hvordan sitet har kørt.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 12:17

Tak for svaret rotw. Lige i øjet.