/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Single og barnløs
Fra : AnneM
Vist : 612 gange
71 point
Dato : 09-09-04 09:17

Nogen der har gode råd / links omkring insemination ?

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 09-09-04 09:21

Er det ikke ulovligt???

Kommentar
Fra : AnneM

Dato : 09-09-04 09:23

Ved det faktisk ikke ..... ?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 09:29
Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 09-09-04 09:29

Gå da ud og få dig et "one night stand".....

Det koster ingenting og er sikkert lige så effiktivt....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 09:29
Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 81 point
Dato : 09-09-04 09:30

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=insemination&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da den dejligste google-søgning, der åbenbart giver stakke af links.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 09:32

Se det turde jeg ikke foreslå KPM. Husk på der jo også er mennesker der skal bruge væsentlig mere end EET forsøg.
Men klart nok er det den "sjoveste" måde.

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 09-09-04 09:33

3773 > Jep helt enig.......men det bliver det jo ikke mindre sjovt af

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 09-09-04 09:41

Helt enig, kmp10, hvorfor bruge samfundets begrænsede ressourcer på et problem som man selv kan løse. Jeg har hørt, at dette er foregået i årtusinder, så det er en god gennemprøvet form.

Modstandere vil fremføre at det kan medføre visse risici, dertil kan man kun sige, ja, det er farligt at leve.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 09:47

Rolig nu. Anne har jo ikke forlangt det udført på samfundets regning (personligt mener jeg ikke det er samfundets problem). Vi lever jo i et frit land, og betaler man selv, kan jeg ikke se noget problem i det, når nu man har muligheden for at udføre en sådan behandling.

Godkendelse af svar
Fra : AnneM

Dato : 09-09-04 09:50

Super !!! Tak for rigtig gode links !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 10:04

Held og lykke med foretagenet!

PS Jeg gramser på bunkevis af andre folks babyer, en gang om ugen i egenskab af babysvømmeinstruktør. Små børn er guds gave, men det er rart at kunne aflevere dem igen, især når de giver sig til at skrige og lave i bleen.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 09-09-04 14:50

Hej Anne

Jeg vil lige tilføje at du kan kontakte en fertilitetsklinik. Maigård i Århus kan varmt anbefales hvis du bor i den del af landet ellers er http://www.trianglen.dk/forside.html anbefales.
De ved ALT om insemination.
Held og lykke

Kh.
TulleTine