/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Alternativer??
Fra : TheRipley
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 08-09-04 22:21

Hvis man nu synes det tager for lang tid at komme ind på "Kandu", er der så nogen danske alternativer, for ideen bag - den synes jeg stadig er god

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-04 22:34

Kære Ripley. En af grundene til at Kandu er langsom, er at den er meget brugt og at der ligger mange gamle spørgsmål og svar herinde. Det er en klar fordel for alle Kandu'er og er en af grundene til at vi bli'r her på trods af så mange mindre heldige ting. Du kan sikkert godt finde et andet plenum, men ikke ligeså fyldt med allerede stillede og besvarede spørgsmål, og heller ikke med så mange dygtige Superbrugere. Og finder du så siden, der så udvikler sig til at blive ligeså god som Kandu, vil DEN blive ligeså langsom som Kandu.
Prøv alt hvad du kan. Men min erfaring er, at intet slår Kandu. (Og jeg er OGSÅ træt af hastighed m.v.)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 22:48

Der er en side der hedder Find svar
Det skal være i et ord og .dk
men man kan ikke linke til det herfra, fordi der er blokade på,så der kommer en "sovesmiley" i stedet for.
Det er fordi den side er lavet af et ekskluderet Kandu-medlem, som blev smidt ud for gentagen kritik af Kandu og for massiv reklamekampagne for sin egen side.
Jeg har været inde og kigge en enkelt gang, men var nu ikke særlig imponeret.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 22:49

Der kan du bare se. Vi prøver igen: Første ord er ind med et f i begyndelsen, og det andet er svar

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-09-04 22:52

Hej TheRiplay

På experten er der omkring 450.000 besvarede spørgsmål og her er hastigheden i top. Jeg ved ikke hvor mange ubesvaret spørgsmål der er i deres database. Svagheden ved sitet er, at det ikke har den bredde som kandu, men omhandler alene IT/computere. Et godt site indenfor det område.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-09-04 22:52

Hej TheRiplay

På experten er der omkring 450.000 besvarede spørgsmål og her er hastigheden i top. Jeg ved ikke hvor mange ubesvaret spørgsmål der er i deres database. Svagheden ved sitet er, at det ikke har den bredde som kandu, men omhandler alene IT/computere. Et godt site indenfor det område.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-09-04 22:54

Hovsa !!

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-09-04 22:55

Tak Arne, "Kandu" skrev desværre til mig at spørgsmålet ikke kunne stillles pga. tekniske problemer, så jeg puttede det ind i et af de enkelte små indlæg fra Briani, der ligger lige nu.
Så mit spørgsmål ligger lige nu og roder rundt to steder, men jeg giver selvfølgelig point begge steder, når jeg har sovet og passet mine søde børnehavebørn.
For øvrigt er jeg enig med dig i din indstilling til "Kandu", det fungerer godt og jeg har fået mange gode råd, så jeg er ikke på vej ud, måske bare lidt træt af al den negative snak, der har været på det sidste.
Sov godt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 22:56

Jeg har også været inde på www.find(?)svar.dk som dova nævner, og er heller ikke spor imponeret, Men du skal da ha' lov til at gøre dine egne erfaringer. Fjern (?) så har du adressen.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-09-04 22:58

Og alle de andre indlæg kom, mens mit svar til Arne var ved at blive sendt - det går for langsomt, men nu smutter jeg i seng, så vil jeg se hvad der er sket i morgen tidlig - tak for svarene indtil videre - VH RIpley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-09-04 23:01

ALTERNATIV

..til hvem ? ...til hvad ?

..til MIG ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 23:10

Nej for Satan da MOLO. Dig vil vi kun undvære en gang imellem. ;oD

Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 23:13

Alternativ til dig??????
Det kommer sgu da an på, Molokyle, om det er dig der er Kandu

Hvis ikke, kan du ånde lettet op over at det ikke er dig der er "meget lidt populær" i aften

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-09-04 23:19

Molokyle - dine kommentarer kan vi vist ikke undvære - og da jeg ikke regner med at nogen af jer kommer og vækker mig "klokken død" i morgen tidlig går jeg altså i seng nu (igen igen!!)- vil ikke give point nu, I er for sjove, synd at stoppe snakken,
Hyg jer - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-09-04 23:22

dova -> POPULÆR

..må jeg være her ?

Populistisk ..er ordet

..med mindre vi mod sædvane taler om andre end undertegnede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-04 23:28

Kandu er populær hver eneste dag,morgen, aften og nat.
Indrømmer at det til tider kører meget langsomt på kandu, men der er da andet at tage sig til.
Lider i af "ludomani" eller skulle jeg kalde det "kandumani"
Har I opdaget at I har en "samlever" (til jer der ikke bor alene) eller børn, der skal have opmærksomhed.
Solen har skinnet de sidste par dage, det dejligste efterårsvejr.
Ja det her minder mig meget om min svigerfar, han var syg, hvis han ikke havde noget at brokke sig over.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-09-04 23:28

TheRipley -> Du kan roligt forblive søvnløs

..evt. til lyden af dette skønne soundtrack : http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-09-04 23:39

Jeg ska' lige blære mig

SE.. hvor langt jeg er kommet : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/HTML_kursus.rtf ...Wordpad fil

..men så har jeg også taget fri imorgen

Der får jeg nemlig besøg af en 'fremmed' mands kæreste = Frk. Uro

Skal jeg endelig brokke mig, så bliver det da over Kandu.dk's vanskeligheder med formatering af kildekode

...sagt igen og igen og igen og igen og igen og ..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-09-04 23:45
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 23:54

OK - MOLO: Jeg har set det men ikke læst det hele. Men jeg kan ikke li' den skrifttype du har valgt! Bogstaverne er for tynde og står for tæt på hinanden! Det nedsætter læsevenligheden og dermed lysten til overhovedet at LÆSE teksten. Prøv f. eks. noget så alm. som Ariel!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 00:09

arne.jakobsen -> Det er et 'working draft' ...ikke noget nogen (..bortset fra jer ! ) skal se endnu

Når det er skrevet færdigt og de værste sproglige 'bøffer' er møffet af vejen, så får det lige en tur igennem forskønnelses-maskinen (Word) ...men ikke før !

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 00:13

Ps. arne.jacobsen -> Prøv at printe blot en enkelt side ud ..og du vil bedre forstå hvorfor; Tahoma 12 dpi TT er valgt som font

På skærmen ser det ud af H.... til, men det ska' altså på tryk og ikke på nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-04 00:19

ok molo. gnat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 00:20

Molokyle, når jeg trykker på dit link, kommer der ikke noget, udover en firkant hvor der står:
Nogle filer kan beskadige computeren o.s.v-o.s.v

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 00:22

Dova
Du skal da åbne filen for at kunne se noget

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 00:25

Ja, det er jeg sgu nok klar over, men hvorfor skriver den at nogle filer kan beskadige o.s.v.
Er det fordi det er en "mistænkelig" fil?
Altså jeg har ikke ret meget forstand på computere

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-09-04 05:57

Eneste alternativ jeg kan få øje på, er at få en 'smart' teknikker til at lave en blokade - så siden www.kandu.dk ikke længere er tilgængelig på din computer

Klokken er kvart i kvalme og børnehaveungerne tumler lige straks ind ad døren.
Ha´en brandgod torsdag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 09:31

dova -> Det er fordi filen KUNNE vare en *.exe, *.pif, *.scn, *.jar, *.com fil, der potentielt indeholdt virus !!!

Jeg kan dog godt garantere det er en ganske alm. *.rtf (Wordpad : 'Rich Text File' format) der ikke indeholder andet end et udkast til et kursus i DHTML, som jeg er ved at skrive på.

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

..at tro Kandu.dk har kontakt til 'smarte' teknikere, er vist ikke noget du skal være bekymret for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 10:29

molokyle> Tak, så er jeg lidt med

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 09-09-04 17:40

Tak for svaret arne.jakobsen - vi er helt enige