/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Teamet bag Kandu er tavs som graven
Fra : briani
Vist : 363 gange
300 point
Dato : 08-09-04 21:21

Hejsa

Jeg orker ikke denne lange ventetid på Kandu mere.
Der går ikke en dag uden at siden er nede adskillige gange-TRÆLS
Kandu lover og lover at der skal ske en omlægning af siden,ja det har de faktisk lovet i over et år nu.
Det kan da ikke være så svært at informerer brugerne om hvad der sker,nej nej Teamet bag kandu er tavs som graven,E-Mail orker de heller ikke at svarer på.
Snyderi med dobbeltprofiler forsætter uden at Kandu bryder ind.
I min lange tid herinde,er der MANGE kandubruger som har forladt stedet på grund af den manglende information og den enorme langsomhed.
Jamen kære Kandu HVORFOR ødelægger i det for jer selv.
UDEN OS BRUGER VAR DER INGEN KANDU.

Jeg stopper ikke herinde-men drosler gevaldigt ned.

Jeg kan selvfølgelig bare drosle ned uden at sige det,men jeg har en masse ledige point som ikke skal gå tabt.

Så de skal bruges NU.

Mvh
Og en rigtig god efterår til alle herinde.

Brian

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 08-09-04 21:28

De er nok faldet i søvn ... ligesom resten af de 130 der er på pt.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 08-09-04 21:28

jamen kom du med dem, kan godt forstå dig.

The1best

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 310 point
Dato : 08-09-04 21:30

Hej Brian.
Jeg synes, det er trist, du drosler kraftigt ned. Og endnu mere trist, at Kandu ikke tager sig sammen. Gad vide, hvad sponsorne mener om "faneflugten" fra Kandu??
Man skulle da mene, at der var en hel del, der kunne gøre det væsentligt bedre end den nuværende "besætning".
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-09-04 21:39

Se det i øjnene, kandu.dk er fuldkommen ligeglade med brugerne - dette emne har været diskutteret i al den tid jeg kan huske.
Jeg kan godt forstå dig 'briani' - vi andre burde gøre som dig !

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-09-04 21:43

Kan det ikke være lige meget med de point og dobbeltprofiler - ja der er en der vinder en DVD en gang om måneden, fint, men der er mange andre konkurrencer på nettet, så det er vel ikke derfor man bruger Kandu.
Har faktisk fået gode svar på mange spørgsmål i det her forum og kan godt lide konceptet, med at alle byder ind med viden og forslag, det må vel være det vigtigste?
Brian put dine point i din sparebøsse eller lad dem samle lidt støv, der bliver nok ikke en "pointombyning" lige med det første - men lidt ret skal du have, de burde tage alle pointene og bruge dem til en hurtigere forbindelse

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 21:43

Du skal sgu lade være med at lukke de spørgsmål så tidligt Briani
Nu har jeg lige foræret dig nogen flere point, fordi jeg skulle købe svaret for at læse kommentarerne til et af de andre.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 21:44

Du skal sgu lade være med at lukke de spørgsmål så tidligt Briani
Nu har jeg lige foræret dig nogen flere point, fordi jeg skulle købe svaret for at læse kommentarerne til et af de andre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 21:53

Brian, ved du hvad de Århusianske kvinder gør ved deres røvhuller hver eneste morgen?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 21:58

Hej dova

Her forsøger man at komme af med alle sine ledige point,men det kommer jeg nok ikke foreløbig
jeg har på nuværende tidspunkt fået 150 returpoint

Men jeg skal nok lade være med at lukke de efterfølgende spørgsmål så hurtig

Forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 22:02

Hej Arne

Mon ikke de sender dem på arbejde ?

Brian

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-09-04 22:14

Hva med at gi de der point til nogen der ikke har så mange i forvejen og godt ku bruge nogen... f.eks mig!

Mvh.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 22:16

Nåh Ja. En superbruger med mere end 51.000 superpoint skulle selvfølgelig kende den!

Lad mig så gi' dig en lidt sværere:

Do you know how the Beduins survive in the desert?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-09-04 22:17

-> Brian
Du har så evigt ret---problemet er bare, at vi ikke kan gøre en hujende fis ved det.
Der kommer garanteret heller ikke noget ud af dette forsøg på på at råbe dem op.
De der en gang startede kandu, sidder jo nok ikke i teamet længere, og så passer sitet vel mere eller mindre sig selv, grundet manglende interesse (hvis der overhovedet er et team).
Den største overraskelse i denne tråd ville være, at der kom en kommentar fra kandu, men der er jo ren ønsketænkning.
God vind fremover

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 22:22

upyoursmate -> Hvad pokker vil du med dem? Det eneste de kan bruges til er at deltage i en konkurrence, og hvis du ikke optjener mindst 2000 pr. måned, har du alligevel!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 22:27

Hejsa igen Arne

Den kan jeg ikke klare-nok fordi jeg ikke er så god til engelsk,så jeg kan ikke oversætte den

Hejsa dabj

Jeg tror nu heller ikke på at det hjælper noget desværre.
Men jeg er sikker på at de læser spørgsmålet
Men jeg er ikke sikker på at de forstår den.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-09-04 22:28

Propper lige et spørgsmål ind i debatten, som Kandu ikke kunne sende pga en teknisk fejl! - er der nogen danske hurtigere alternativer til "Kandu"?
Spørgsmålet var sat til 150 point, som selvfølgelig gives for et godt svar

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-09-04 22:37

Og er på vej i seng, men kan vel altid købe Brians svar i morgen og se om jeg har fået et godt tip - Brian, på den her måde kommer du da ikke af med ret mange point - bare Dova og mig der betaler dig for at se dine svar, men fint at du får sat en debat igang.
Godnat - vil lære at lave en søvnig mig en dag

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 22:42

OK Brian, men at oversætte den ville være en stor synd, det sjove ligger nemlig i svaret, der selvfølgelig også er på Engelsk. Håber så blot at andre læsere i denne tråd får noget ud af den. Så her kommer svaret:

Because of the "sand witch is" there!

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 23:30

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-09-04 01:41

Hmm - hej Brian m.fl.!

Jeg er 100% enig med dig - det er synd og skam - at Kandu ikke er er blevet bedre; men måske er det det, som Kandu ønsker.

De gamle brugere holder sig jo i baggrunden og nye friske kræfter dukker op! Men alle dem der har fået nok - kigger jo ind alligevel - og det tæller jo med i besøgstallene!

Fra en der har droslet kraftigt ned; men som jeg tidligere har gjort opmærksom på, synes jeg det er tarveligt over for de brugere, der stadig prøver at hjælpe, bare sådan at smide om sig med point - jeg har lige brugt 30 af mine over 20.000 ledige point, for at læse om der var noget nyt.

Men desværre - alt er ved det gamle

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-09-04 01:42

Selv tak Brian. Håber, der kommer noget godt ud af dette her. Den gang jeg startede på Kandu, kom der med jævne mellemrum en kommentar fra Kandu. Men det er jo nok rigtigt, at det ikke er de samme mere. Eller også har de tabt modet. Det må nu også være kedeligt at sidde og kigge på alle de mails.
Hilsen Jette