/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Teamet bag Kandu er tavs som graven
Fra : briani
Vist : 500 gange
300 point
Dato : 08-09-04 19:22

Hejsa

Jeg orker ikke denne lange ventetid på Kandu mere.
Der går ikke en dag uden at siden er nede adskillige gange-TRÆLS
Kandu lover og lover at der skal ske en omlægning af siden,ja det har de faktisk lovet i over et år nu.
Det kan da ikke være så svært at informerer brugerne om hvad der sker,nej nej Teamet bag kandu er tavs som graven,E-Mail orker de heller ikke at svarer på.
Snyderi med dobbeltprofiler forsætter uden at Kandu bryder ind.
I min lange tid herinde,er der MANGE kandubruger som har forladt stedet på grund af den manglende information og den enorme langsomhed.
Jamen kære Kandu HVORFOR ødelægger i det for jer selv.
UDEN OS BRUGER VAR DER INGEN KANDU.

Jeg stopper ikke herinde-men drosler gevaldigt ned.

Jeg kan selvfølgelig bare drosle ned uden at sige det,men jeg har en masse ledige point som ikke skal gå tabt.

Så de skal bruges NU.

Mvh
Og en rigtig god efterår til alle herinde.

Brian

PS-Så bliver der lige en pause hunden skal jo også luftes

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 08-09-04 19:25

Godt gået!

-Croaks

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 310 point
Dato : 08-09-04 19:25

Tja der er sikkert ikke nogen der vil modsige dig.
En af mine kammerater har jeg lokket til at bruge Kandu,han havde nogen spørgsmål som kunne klares her.
Ham fik jeg en opringning fra,hvor han påstod jeg var sindsyg,hvis jeg stod model til langsommelighed m.m.
Jeg har droslet noget ned,men vil ikke opgive Kandu endnu,for nogen gange er her rigtig sjovt,og har jeg et spørgsmål har jeg altid fået et svar jeg kunne bruge.
Dobbeltprofilerne som du nævner,er heller ikke min kop the,men Kandu teamet er åbentbart både blinde og døve,
og desværre ikke til at råbe op.
Vi kan jo kun håbe at tingene vil bedre sig,og at Kandu teamet opper sig lidt.
I håb om at det vil ændre sig,vil jeg også sige godt efterår,især til alle jeg har været i forbindelse med (ja ja,næsten alle ha ha )
Hilsen
Keldd.
PS.Gi`en anden pointene,jeg synes de er latterlige.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-09-04 19:30

Holder du ophørs udsalg eller hvad?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 19:33

Here we go again

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 08-09-04 19:36

ja, jeg er enig, kandu var helt nede forleden, men fik man noget at vide??? nej, ikke det mindste. Det er jo lidt ringe.

mvh.
Xyzzygy
[si'si'dji]

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-09-04 19:37

JEg elsker dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-04 19:38

Det fremgår jo tydeligt af brianis indlæg, at der ikke er tale om ophørsudsalg, bare en neddrosling af ledige point.
Måske det hjælper på hastigheden, hvis vi ikke har så mange ledige point

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-09-04 19:39

var 47sek om at logge på og 1min08sek om at åbne dette spørgsmål?? ialt 1min55sek med en 2mbit for at få lov til at skrive dette( det har vist ikke rigtig haft den rigtige effekt at kandu har skiftet server??)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-09-04 19:40

153 personer er online

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-09-04 19:42

1min02sek inden det overstående svar blev sendt/acepteret

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 08-09-04 19:45

hvad med at lave en ny "kandu" hjemmeside og give den lidt konkurance så kan det være at de vågner op og gør noget ved det.
måske "hvemkan"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-04 19:47

teed:
Jeg er snart frisk til en våbennedkastning,hvad med dig???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-09-04 19:47

Er ikke så langsom her

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-04 19:54

holniels
hej på dig
Keldd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-09-04 19:58

Hei Keldd,fint at se der er gang i jer,Skåll

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 20:02

Hej Keld & Tedd. Den der med våbennedkastningen forstod jeg godt. Har lavet en anden tråd for de mere seriøse indslag i.f.h. til Brians beslutning. Der kan selvfølgeligt også fyres Fis og BEEEEEEEEP af.

Holniels -> Hej igen. Hvordan mår det?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 20:05

Brian -> Gi' så for fanden mig de point. Jeg kan altid bruge dem til at prale med!

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 20:06

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-09-04 20:06

Gode mennesker har det bare fint arne.jakobsen, hvordan har du det da??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-04 20:23

Selvtak Briani,men jeg ville hellere have at Kandu var noget mere stabil,
men det ligger det nok lidt tungt med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-09-04 23:51

AAaaiiii Brian - hvad nu ??

Det er da ikke noget at tage sådan på vej over, du har været her SÅ længe, og du ved udemærket godt at sådan er det bare på Kandu - alt er som det plejer - ingen ændringer eller forbedringer af betydning.

Boykot, ophørsudsalg, trusler, mails osv osv .... ved du hva' !! det preller af på Kandu som vand på en gås, de er så usigeligt ligeglade, og ikke en smule interesseret. Vil man benytte Kandu er det på de betingelser sitet nu engang kan tilbyde.
Havde du seriøst troet, at noget vi siger eller skriver vil ændre noget. Dertil har du altså været med for længe.
Ingen grund til, at smide håndklædet i ringen, og ang. alle dine point - gem dog dem til når du engang vender tilbage igen.

På med vanten.... vi ses jo nok herinde igen - en anden gang.
Indtil der - hold dig munter.....

Hilsen Karina