/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Teamet bag Kandu er tavs som graven
Fra : briani
Vist : 379 gange
300 point
Dato : 08-09-04 19:06

Hejsa

Jeg orker ikke denne lange ventetid på Kandu mere.
Der går ikke en dag uden at siden er nede adskillige gange-TRÆLS
Kandu lover og lover at der skal ske en omlægning af siden,ja det har de faktisk lovet i over et år nu.
Det kan da ikke være så svært at informerer brugerne om hvad der sker,nej nej Teamet bag kandu er tavs som graven,E-Mail orker de heller ikke at svarer på.
Snyderi med dobbeltprofiler forsætter uden at Kandu bryder ind.
I min lange tid herinde,er der MANGE kandubruger som har forladt stedet på grund af den manglende information og den enorme langsomhed.
Jamen kære Kandu HVORFOR ødelægger i det for jer selv.
UDEN OS BRUGER VAR DER INGEN KANDU.

Jeg stopper ikke herinde-men drosler gevaldigt ned.

Jeg kan selvfølgelig bare drosle ned uden at sige det,men jeg har en masse ledige point som ikke skal gå tabt.

Så de skal bruges NU.

Mvh
Og en rigtig god efterår til alle herinde.
Brian

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-09-04 19:10

Jeg kan da ikke være uenig med dig.
Men på den anden side bliver manalligevel med at komme tilbage, fordi det er sjovt at prøve på at hjælpe andre, samtidigt med at man også selv lærer noget.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 310 point
Dato : 08-09-04 19:10

Ja undskyld Briani, men jeg synes altså at du lukkede den tråd lidt for tidligt. Skide være med pointene, men det kunne da nemt være at der var andre der havde lyst til at lægge en kommentar uden at skulle betale for det. Creamy kunne jo sagtens vente et par med at få sine point.

MIN kommentar ligner lidt Creamy's. Jeg har skrevet flere gode og velmente emiler til dem. Har ikke hørt et ord.
Er efterhånden nået dertil hvor I begge allerede har været: Nemlig BOYKOT

Men hvis det skal ha' en effekt, er det ikke nok at I og jeg gør det, det skal være rigtigt mange!
SÅ kan det være at de vågner op til dåd!

Selv tak Briani. Jeg VED det bli'r et godt efterår. MANGE SVAMPE

Kommentar
Fra : calista

Dato : 08-09-04 19:11

Teamet bag kandu er da fløjtende ligeglade med os brugere. Ellers ville de da have reageret for længst!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 19:12

Undskyld, men er der forskel på, at få 'skæld ud' når man poster ens tip i forskellige kategorier - med den begrundelse, at andre på seneste 25 dermed hurtigt bliver presset ud - og så det som sker her?!?

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 19:16

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-09-04 19:25

..og nu kan der så igen sidde en masse brugere og undres over alle de mange point nogen pludselig kommer i besiddelse af og set med mine øjne er det ikke kun den tavse administration der ødelægger Kandu - Brugerne hjælper da selv.
Det sker næsten een gang om måneden at en eller anden fyrer point af og det fører næsten altid mere med sig.
Jeg kunne jo også begynde at fyre mine små 3000 ledige point af, men hvad er idéen med det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 19:28

Brian, jeg forstår selvfølgeliggt godt hvad det er du har gjort, og det er da også fint at du på den måde deler dine point ud til flere forskellige kandu'er. Problemet er blot, at det, der burde ha' været ét plenum for én debat, nu er spredt over 4 forskllige tråde. OK så Jeg opretter en ny hvor holdninger kan mødes og brydes.