/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Teamet bag Kandu er tavs som graven
Fra : briani
Vist : 306 gange
300 point
Dato : 08-09-04 18:52

Hejsa

Jeg orker ikke denne lange ventetid på Kandu mere.
Der går ikke en dag uden at siden er nede adskillige gange-TRÆLS
Kandu lover og lover at der skal ske en omlægning af siden,ja det har de faktisk lovet i over et år nu.
Det kan da ikke være så svært at informerer brugerne om hvad der sker,nej nej Teamet bag kandu er tavs som graven,E-Mail orker de heller ikke at svarer på.
Snyderi med dobbeltprofiler forsætter uden at Kandu bryder ind.
I min lange tid herinde,er der MANGE kandubruger som har forladt stedet på grund af den manglende information og den enorme langsomhed.
Jamen kære Kandu HVORFOR ødelægger i det for jer selv.
UDEN OS BRUGER VAR DER INGEN KANDU.

Jeg stopper ikke herinde-men drosler gevaldigt ned.

Jeg kan selvfølgelig bare drosle ned uden at sige det,men jeg har en masse ledige point som ikke skal gå tabt.

Så de skal bruges NU.

Mvh
Og en rigtig god efterår til alle herinde.

Brian

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 310 point
Dato : 08-09-04 18:53

Tror dit budskab er forstået

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 18:56

Nå! så er jeg med

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 18:56

Du skal selfølgelig også have lidt point fra mig af.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-04 18:57

Det er sjældent jeg brokker mig, men jeg synes dog at kandu bør informere om det der (ikke) foregår. Hvis det så ikke kan blive til det, som tidligere er lovet, så kan de jo bare sige det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 18:58

Du har da helt ret i , at det er møgirriterende at det ikke kører optimalt.
Snyderiet synes jeg også er meget barnligt og usagligt.
Nogen gange opfattes det kun med formål at chikanere andre brugere.
Mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 11:18

briani

Hvad er der sket, dit sidste spørgsmål er blevet fjernet.

Hilsen ans