/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Teamet bag Kandu er tavs som graven
Fra : briani
Vist : 417 gange
300 point
Dato : 08-09-04 18:45

Hejsa

Jeg orker ikke denne lange ventetid på Kandu mere.
Der går ikke en dag uden at siden er nede adskillige gange-TRÆLS
Kandu lover og lover at der skal ske en omlægning af siden,ja det har de faktisk lovet i over et år nu.
Det kan da ikke være så svært at informerer brugerne om hvad der sker,nej nej Teamet bag kandu er tavs som graven,E-Mail orker de heller ikke at svarer på.
Snyderi med dobbeltprofiler forsætter uden at Kandu bryder ind.
I min lange tid herinde,er der MANGE kandubruger som har forladt stedet på grund af den manglende information og den enorme langsomhed.
Jamen kære Kandu HVORFOR ødelægger i det for jer selv.
UDEN OS BRUGER VAR DER INGEN KANDU.

Jeg stopper ikke herinde-men drosler gevaldigt ned.

Jeg kan selvfølgelig bare drosle ned uden at sige det,men jeg har en masse ledige point som ikke skal gå tabt.

Så de skal bruges NU.

Mvh
Og en rigtig god efterår til alle herinde.
Brian

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 310 point
Dato : 08-09-04 18:49

Hvor har du dog ret. Har selv flere gange holdt pause herinde, fordi jeg bliver irriteret over Teamets 'laden stå til'

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 18:50

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 18:55

Øhm, jeg troede der skulle være en lille rask debat (godt nok magen til så mange andre) men alligevel....

Takker så for de hurtige point.

//Creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-09-04 18:55

Næh du har ret Brian! Tænker osse selv på at drosle ned på grund af Kan(U)du

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 19:07

Ja undskyld Briani, men jeg synes altså at du lukkede den tråd lidt for tidligt. Skide være med pointene, men det kunne da nemt være at der var andre der havde lyst til at lægge en kommentar uden at skulle betale for det. Creamy kunne jo sagtens vente et par med at få sine point.

MIN kommentar ligner lidt Creamy's. Jeg har skrevet flere gode og velmente emiler til dem. Har ikke hørt et ord.
Er efterhånden nået dertil hvor I begge allerede har været: Nemlig BOYKOT

Men hvis det skal ha' en effekt, er det ikke nok at I og jeg gør det, det skal være rigtigt mange!
SÅ kan det være at de vågner op til dåd!

Selv tak Briani. Jeg VED det bli'r et godt efterår. MANGE SVAMPE

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-04 19:11

Tja der er sikkert ikke nogen der vil modsige dig.
En af mine kammerater har jeg lokket til at bruge Kandu,han havde nogen spørgsmål som kunne klares her.
Ham fik jeg en opringning fra,hvor han påstod jeg var sindsyg,hvis jeg stod model til langsommelighed m.m.
Jeg har droslet noget ned,men vil ikke opgive Kandu endnu,for nogen gange er her rigtig sjovt,og har jeg et spørgsmål har jeg altid fået et svar jeg kunne bruge.
Dobbeltprofilerne som du nævner,er heller ikke min kop the,men Kandu teamet er åbentbart både blinde og døve,
og desværre ikke til at råbe op.
Vi kan jo kun håbe at tingene vil bedre sig,og at Kandu teamet opper sig lidt.
I håb om at det vil ændre sig,vil jeg også sige godt efterår,især til alle jeg har været i forbindelse med (ja ja,næsten alle ha ha )
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 19:25

Det er fuldstændig rigtigt, hvad Keldd skriver. Dem jeg har introduceret til
Kandu siger det samme. De er ved at dø af grin over hastigheden og især
den manglende respons fra kandus side.

Jeg er sikker på, at mange helt nytilkomne hurtigt skrider igen. De er ikke nået at blive afhængige, og siger samtidig til sig selv, at der findes andre steder på nettet, hvor både hastigheden og responsen er til at leve med

Jeg har medlemsnummer 163.383
Hvornår er de resterende 160.000 mon online?!

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 09-09-04 02:13

I skrivende stund er der 218 online