/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kender i den ?
Fra : Mille35
Vist : 309 gange
50 point
Dato : 08-09-04 14:14

Her her nogen der kender den ? Både + og - ??
Pris (2.495,-) 1.996,-

Sendes normalt indenfor:
1-3 dage

DVD Movie Writer dc4000 (USB 2.0)
Overfør anonlog video til DVD
Nem at bruge
Masser af avancerede funktioner

Oversigt

Tilbehør

Beskrivelse
En smart ekstern dvd-brænder med indbygget analog videooverførsel og alle dvd ±r/±rw og cd skrivefunktioner. Du kan nemt og hurtigt overføre hjemmevideoer direkte fra bånd til digitalt format via pc'en.

Med HP DVD Movie Writer er det nemt og hurtigt at overføre hjemmevideoer til dvd'er via pc'en. Den installeres på sekunder, og den medfølgende guide til videooverførsel overfører automatisk hjemmevideoer til dvd'er.

HP DVD Movie Writer er en alt-i-et løsning, som du kan bruge til at overføre, redigere og gemme dine hjemmevideoer vha. pc'en. En enkel og komplet løsning til overførsel af videoer til dvd'er.

Med HP DVD Movie Writer kan du nemt overføre dine videoer til holdbare dvd'er, så næste generation også kan få glæde af dem. Overfør dine hjemmevideoer til dvd'er, del dem med venner og familie, og nyd dem igen og igen.

Vælg de redigeringsfunktioner, der passer dig, uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger. Slet uønskede scener, og gem højdepunkterne; føj automatisk musik til dine videoklip; fremstil præsentationer til venner og familie.

Den digitale redigeringssoftware gør det nemt og sjovt at give dine fotos og hjemmevideoer liv med specialeffekter, musik mv.

Specifikationer

Drevtype
DVD+-R/RW brænder

Intern / ekstern
Ekstern

Tilslutning
USB 2.0

Læsehastighed

CD medier
40x speed

DVD medier
12x speed

Skrivehastighed

CD-R medier
16x speed

CD-RW medier
10x speed

DVD medier
8x speed

Dimensioner

Nettovægt (kg)
1,65

Software

Inkl. brændersoftware
Ja

Reklamation og garanti

Reklamationsret
2 år

Garantiperiode
1 år

Varenumre

NEM varenummer
6720877

Producent varenummer
Q2125A

http://www.nemdirect.dk/vare.asp?vare_nr=1338&menu=010805

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-09-04 14:21

Kender den ikke personligt Men i følge specs kan den skrive både + og -
Du burde overveje om du har brug for en extern brænder, da interne brændere med samme specificationer kan fås langt billigere! Du skal forøvrigt osse være sikker på du har usb 2 på din computer, da brænderen skal bruge usb2

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 08-09-04 14:23

vil give tedd ret..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-09-04 14:28

Men osse externe dvd brændere kan nu fås langt billigere Her er en med næsten samme specs!
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=88777

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 09-09-04 08:15

men det var jo fordi den måske kunne brænde vores familie film fra vhs ned på dwd

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-04 12:29

Det kan alle DVD brændere, men det kræver det rette soft og hardware i computeren!

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 12-09-04 12:56

Tak for svaret tedd.