/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik i reklame..
Fra : mikkelgj1
Vist : 541 gange
50 point
Dato : 08-09-04 14:04

HEJ HEJ er der nogen der har set den der reklame med hvor der er en mand der står på in irish pub og skal nå at lave en kop kaffe inden alle de andre mennekser begynder at synge med? nå, men hvad er det for en sang de synger? og hvor kan man evt få fat i den? det er nemlig min mor der synes det er mega god :D hehe..

Mikkel Jensen--

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 08-09-04 14:10

Ja. Sangen hedder The Wild Rover og er indspillet af mange forskellige Irske bands. Den mest kendte udgave er med The Dubliners. Den er også udgivet på dansk med De Gyldne Løver. De kalder den "Jeg ta'r aldrig på valsen igen".
Du kan låne CD'ere på biblioteket med begge udgaver og så kopiere.
Hvis du vil ha' dem som .wma-filer kan jeg sende dem til dig. Det kræver dog en email-adresse.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 08-09-04 14:13

wot! det er vist min heldige dag idag :D Mikkeljensen35@ofir.dk der var den..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 15:20

Helt OK Mikkel. Nu har du fået såvel musik som tekst, så husk lige at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 15:42

Jeg svarede i øvrigt på samme spørgsmål for 3 dage siden: Se denne Link:

http://www.kandu.dk/dk/spg/48659

Hvis du ikke ved hvordan du lukker dit spørgsmål: Tryk på teksten: Accepter som svar. Det står øverst i højre side lige over mit svar. Du får så lejlighed til at vurdere svaret, samt komme med en Hilsen/Kommentar.

Jeg ved godt at den version der synges i reklamen er "lidt" anderledes, men det er det der kaldes "Kunstnerisk frihed"

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 08-09-04 17:26

hvor er musikken?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 17:30

Mikkel -> Der er ingen grund til at vi snakker sammen både her og på Email! Lad os nøjes med Email. Det er lidt mere privat.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 08-09-04 17:51

iorden du.

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 08-09-04 18:18

Tak for svaret arne.jakobsen.