/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
til teil
Fra : eln
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 07-09-04 21:54

uanset hvilken side jeg vender mod stoffet sker der ikke noget jeg forestiller mig at stoffet enten skulle blive stift eller at frysepapiret ville lime på stoffet ??

mvh eln

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-04 21:59

Jeg tror altså ikke på, at det skulle lade sig gøre, at varme frysepapir fast på stof.
Der er godt nok lidt "fedttæt" paraffin-belægning på papiret, men det kan ikke klistre.
mvh dova

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-04 22:03

Du må tro om dova, jeg har printet på stof i flere år.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-04 22:03

Hvis du har det rigtige papir vil det klæbe til stoffet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-04 22:05

Stoffet må ikke have en for grov struktur, det siger sig selv.

Kommentar
Fra : eln

Dato : 07-09-04 22:22

det papir jeg har købt idag hedder frostbox papir der er ingen varedeklaration og der er kun en anelse forskel på siderne

mvh. eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-04 22:23

Jeg kan undersøge hvad det er for papir, det sker i morgen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-04 22:25

Det er fruen som bruger billeder i patchwork, jeg laver bare
bestillingsarbejde til hende. Resultatet er udmærket med
blækprinter farve som sort hvid.

Kommentar
Fra : eln

Dato : 07-09-04 22:31

det glæder jeg mig til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-04 22:33

Ok, du får besked her i morgen.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 08-09-04 07:14

Så eln. Pigerne her køber frysepapir i patchwork butikker, det vores fødevarebutikker har
kan ikke bruges. Det findes i ruller, vores er på 12 m x 38 cm og koster 69 kr.
Reynolds Freezer Paper hedder den rulle vi har, med tydelig forskel på blank og mat side.
Importeret fra U.S.A. På en label står en dansk forhandler. a-s villy jensen, Axel Gruhns vej 3,
8270 Højbjerg. Tlf. 86 27 47 11
Nogle patchwork butikker sælger frysepapir i ark men det er noget dyrere.
Og som sagt den blanke side ligger mod stoffet, papiret kan bruges to til tre gange inden
klæbeevnen bliver for ringe.
M.v.h.

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 08-09-04 08:31

Tak for svaret Teil.
tak for et udførligt svar , det er skønt
mvh. eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-09-04 08:34

Velbekomme.